עיצוב ציפורניים סגול עם Zoya Stevie

Zoya Stevie orly wild wisteria stamping pueen15

שלום לכולן! מקווה שהיה לכן כיף בחג, ושנהנתן וניצלתן את החופש כמו שצריך. אני ממש הייתי זקוקה לחופש הזה (ולמען האמת לא הייתי מתנגדת לעוד יומיים שלושה כאלו) וניצלתי את הזמן לטיולים וזמן איכות עם משפחה וחברים. 

כפי שציינתי בעבר אני בעבודה שלי לא הולכת עם עיצובי ציפורניים מטורפים מדי אלא רק עם צבע חלק ובד"כ אדום או ורוד עדין. בגלל שאני בחסך כשיש לי הזדמנות של כמה ימי חופש מהעבודה אני ממש אוהבת להתפרע עם העיצובים והפעם הלכתי על סגול מנצנץ ומגניב. 

לק הבסיס הוא Zoya Stevie מקולקציית Pixiedust של המותג, שזה כמו קולקציית הסוכר של ג'ייד. מכל הקולקציות השונות עם הגימור הזה הלקים של זויה הם האהובים עליי. מרחתי 2 שכבות, ולאחר שהתייבשו החתמתי עם Orly Wild Wisteria. הקוראות של הבלוג הקודם שלי justforfunnails בוודאי יזכרו שאהבתי להחתים המון עם הלק הזה - סגול כהה ואטום פשוט מושלם להחתמות. 

העיצוב המהמם של המניפה הסינית הוא מדיסקית Pueen15, ומעל הכל מרחתי 2 שכבות של סש ויט. התמונות צולמו לאחר 3 ימים וכפי שמצופה מלקים בגימור סוכר ועוד גליטרים - העמידות מטורפת והעיצוב מושלם כפי שהיה ביום הראשון. מחר חוזרים לעבודה, ועכשיו אני כבר אוריד את העיצוב ואמרח שוב לק אדום או ורוד פשוט. 

אשמח לשמוע איך אתן ביליתן את החופש! שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט! :) 

Zoya Stevie orly wild wisteria stamping pueen15

Zoya Stevie orly wild wisteria stamping pueen15

Zoya Stevie orly wild wisteria stamping pueen15

CONVERSATION

5 תגובות:

  1. מהמם לגמרי! אני אוהבת סגולים והלק של זויה נראה מושלם, והשילוב סגולים כזה יפה♡
    אבל למה להוריד אותו לעבודה? חבל...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה הסגול הזה פשוט הורס!
      לצערי בעבודה שלי לא מתאים לבוא עם עיצובים כאלה, לא נורא בשביל זה יש סופ"שים!

      מחק
    2. איפה את עובדת? משרד?

      מחק

Our Team