מוצרים שסיימתי #7


עוד אחד מהפוסטים שאני הכי נהנית לקרוא בבלוגים אחרים ואני גם הכי נהנית לכתוב - מוצרים שסיימתי!!! 
יש משהו כל כך מספק בלסיים מוצרים ולראות את כל האריזות הריקות ביחד. בכל מקרה, נקפוץ ישר למים - יש בושם, מוצרים לציפורניים, מוצרים לטיפוח הפנים, השיער והגוף. 



Burberry London - אחד הבשמים שאני מרגישה שנמצאים אצלי נצח, אני אפילו לא זוכרת מתי קניתי אותו. לא קלטתי עד עכשיו את הכתמים על הבד וכמה הוא ישן. סיימתי אותו כי פשוט החלטתי שנמאס לי שהוא אצלי ואני חייבת לסיים אותו אז השתמשתי בו כל יום במשך חודש עד שסיימתי את המעט שנשאר. בתיאור שלו הוא אמור להיות פרחוני אבל הוא לא מאוד נשי בעיניי או פרחוני מדי, לטעמי הוא מאוד חורפי ולכן התאים לי להשתמש בו התקופה האחרונה. בכל מקרה לא אקנה אותו שוב כי לגמרי מיציתי את הריח ואני מחפשת ריחות יותר פרשים ופחות כבדים בימינו.

Duri - Rejuvacote,  לק לבן להחתמות של Konad, Seche Vite


Duri - Rejuvacote - הבסיס לציפורניים הכי טוב שקיים. לא זוכרת כמה בקבוקים שלו כבר סיימתי. הוא מונע הצהבה של הציפורן ומאריך את עמידות הלק. פשוט עושה את העבודה. כמובן שכבר יש לי בקבוק חדש בשימוש. בעבר היה ניתן להזמין באיביי בקלות אבל לצערי המוכר שנהגתי להזמין ממנו הפסיק למכור אותו. כרגע אני עדיין בחיפושים אחר מוכר אמין אחר. 

★ לק לבן להחתמות של Konad - לק מצוין להחתמות, ולבן זה בהחלט אחד הצבעים השימושיים להחתמות אז שווה להחזיק אחד כזה למי שבעניין. כרגע יש לי לק להחתמות של אסנס שעושה עבודה לא רעה במחיר זול למרות שהוא הרבה יותר קטן בגודל. ייתכן שבעתיד ארכוש אותו שוב. בחנות nails בסנטר אפשר למצוא אותו גם כאן

★ Seche Vite - אין הרבה עוד להוסיף על המייבש הזה, הוא נהדר, מייבש במהירות האור באחלה מחיר באיביי. ממשיכה להשתמש בו כל הזמן לפעמים את משתמשת בPoshe אבל אין ספק שהוא המנצח בעיניי. 

קרם לחות לעיצוב השיער של Maroccan oil , Smoothing Cream של Label.m


★ קרם לחות לעיצוב השיער של Maroccan oil - לפעמים אני מרגישה שחיי הם חיפוש אחר המוצרים שיגרמו לשיער שלי להיראות הכי נורמלי שאפשר. אין לי שגרה קבועה ואני עדיין בחיפוש אחר מה שיגרום לו להיראות הכי טוב. קרם הלחות הזה בהחלט מעשיר את השיער ואהבתי להשתמש בו בעיקר אחרי חפיפה פעם ב-3-4 ימים כשהשיער עוד רטוב והרגשתי שזה משאיר את השיער רך ולא יבש. איפה קונים? בחנויות למוצרי יופי בארץ. יש מצב שארכוש אותו שוב בעתיד, הוא עשה עבודה טובה אבל אני עדיין מחפשת את המוצר המושלם וממשיכה לנסות עוד דברים.

★ Smoothing Cream של Label.m - קרם לעיצוב השיער שקניתי במספרה בארץ במחיר יקר מאוד לטעמי, בסביבות 120 ש"ח, אבל הצרה הייתה שהוא באמת טוב. הוא מנע מכל השוונצים להתפרע לכל עבר והשאיר את השיער רך ונעים במשך כמה ימים של שימוש עד לחפיפה הבאה. אני מעוניינת לנסות עוד כמה מוצרים לשיער לפני שאחליט אם להכניס אותו באופן קבוע לשגרה שלי, אבל יש סיכוי גבוה שארכוש אותו שוב בעתיד, במיוחד אם אפשר למצוא אותו בפחות מחצי מהמחיר כאן.

מים מיסלריים של לוריאל, daily microfoliant של דרמלוג'יקה, סקראב לניקוי הפנים של Queen Helene בריח רימון ופטל


★ מים מיסלריים של לוריאל - מי הפנים הללו אמורים להיות דיופ לביודרמה המפורסם. האמת? שלא מצאתי להם מקום בשגרת הטיפוח שלי. הרגשתי שכמי פנים הם קצת סתמיים כי אין בהם שום מרכיב מיוחד, וכמסיר איפור לא עשו את העבודה מספיק טוב. האם ארכוש אותם שוב? לא, אבל אני כן מנסה עכשיו סוף סוף את ביודרמה. נראה האם הוא עומד בציפיות. ניתן לרכוש בסופר-פארם.

★ daily microfoliant של דרמלוג'יקה - פילינג עדין לפנים של חברת דרמלוג'יקה, לשימוש יום יומי. אחד המוצרים הטובים שיצא לי להיתקל בהם. קיבלתי אותו בלוח של לוק-פנטסטיק שנה שעברה. זאת בעצם אבקה שמערבבים עם מים ועושה פילינג נעים ועדין לעור. הוא מנקה את העור, משאיר אותו רך ונעים למגע. מוצר נהדר. בהחלט ארכוש אותו שוב בעתיד כשאסיים קצת את מלאי סבוני הניקוי שלי ואמצא אותו במחיר משתלם. ניתן למצוא בארץ בנק' מכירה מורשות.

★ סקראב לניקוי הפנים של Queen Helene בריח רימון ופטל - סקראב נחמד לפנים, אני לא משתמשת בו כל יום אבל כמה פעמים בודדות בשבוע זה נחמד. אני אוהבת אותו כי הוא עדין יחסית ולא מייבש את הפנים. עוד בונוס הוא שבעלי ממש אהב אותו ועזר לי לסיים אותו. האם אזמין אותו שוב? בהחלט, המחיר באייהרב ממש נמוך והוא לגמרי שווה את המחיר ועושה את העבודה.

קרם פנים לטשטוש פגמים של Yves Roshes , קרם לחות מאזן של Doctor Or


קרם פנים לטשטוש פגמים של Yves Roshes - מוצר כמעט מלא לחלוטין שפשוט שנאתי להשתמש בו והוא יושב לי במגירה יותר מדי זמן והחלטתי שהגיע הזמן לזרוק לפח!! הוא לא עשה את העבודה בטשטוש פגמים ולא סיפק שום לחות, ובעצם לא ממש מצאתי לו מקום שגרת הטיפוח שלי. האם ארכוש אותו שוב? לא.

קרם לחות מאזן של Doctor Or - עוד מוצר שאני זורקת לפח מלא כמעט לחלוטין אחרי שלא הסתדרנו בלשון המעטה. הוא כבד, הוא משאיר לובן על הפנים, והוא לא משתלב טוב עם מוצרים אחרים. לא מצאתי לו שום שימוש טוב וגם הוא ישב אצלי במגירה המון זמן עד שהחלטתי שהגיע הזמן להיפרד. האם ארכוש אותו שוב? לא. 


קרם לחות ויטמין E בודי שופ The Body Shop


★ קרם לחות ללילה עם ויטמין E של The Body Shop - ייתכן ורואים שיש לי חיבה "קלה" למוצרים של הבודי שופ. אני מתה על המוצרים שלהם, הם נותנים תמורה מעולה למחיר ואני דואגת להתחדש במלאי בכל הזדמנות. אז אחרי ההקדמה הזאת, המוצר הזה הוא קרם לילה עם ויטמין E, אני מתה עליו. הוא לא קליל מדי ולא כבד מדי ומשתלב נהדר עם מוצרים אחרים בשגרה טיפוח הערב שלי. האם ארכוש אותו שוב? בהחלט, יש לי אפילו אחד ספייר כי אני פוחדת שייגמר לי! 

★ קרם לחות ליום עם ויטמין E של The Body Shop - גם פה מדובר על הקרם יום האהוב עלי, ניסיתי כל כך הרבה עם העור המעורב הבעייתי שלי, והוא פשוט מושלם. זה השילוב האולטימטיבי בין קרם שנספג בקלות, אבל גם מעשיר את העור. הוא נהדר מתחת למייק-אפ והמחיר נפלא. האם ארכוש שוב? כן כן ועוד אלף פעמים כן. 

★ קרם לחות ליום לעור רגיש עם אלוורה של The Body Shop - התנסיתי בעוד קרם לחות והפעם הלכתי על קרם לחות עם אלוורה. הוא גם קליל יחסית ולכן חשבתי שיתאים לי. הוא בהחלט לא רע, אבל הוא מתאים בעיקר לקיץ. לחורף הרגשתי שהוא לא נותן מספיק לחות כי בכל זאת העור שלי מעורב ואם הוא לא מקבל לחות הוא מתייבש. מדובר במוצר טוב אבל יתאים למי שיש לה עור רגיש או שומני. האם ארכוש אותו שוב? לא, אבל אמשיך להתנסות בקרמים נוספים של החברה. 

★ מסכת פנים לעור מעורב של The Body Shop - מדובר במסכה לניקוי עמוק של העור עם חימר ואצות. היא מנקה נהדר את העור, אבל יש לה המון חסרונות אחרים. כשהיא מתייבשת היא ממש מתקשה ברמות שאם לא הורדתי את המסכה מספיק מהר היא מתחה אותו והשאירה אדמומיות. לא נראה לי שאני אמורה לסבול ממסכה עד כדי כך. חוץ מזה היא גם דיי מייבשת, באופן כללי פשוט אינטנסיבית מדי לטעמי. עכשיו אני זורקת אותה לפני שסיימתי את הכל כי היא פשוט התייבשה בתוך הקופסא עד שלא יכולתי להשתמש בה יותר. האם ארכוש אותה שוב? לא. 

קרם גוף של ביוטיקר, קרם לסימני מתיחה עם חמאת קקאו של Palmer's,  קרם גוף של חברת RITUALS בריח פריחת הדובדבן


★ קרם גוף של ביוטיקר - זאת הפעם הראשונה שהתנסיתי בקרם גוף של ביוטיקר. סה"כ חוויה נחמדה. היה לו ריח טוב של לבנדר והוא נספג בקלות מאוד. חיסלתי אותו ממש מהר בהריון השתמשתי בו בעיקר לידיים ולרגליים. וכמובן מדובר במוצר לא יקר כמו כל המוצרים של ביוטיקר. האם ארכוש אותו שוב? סביר להניח שכן. הוא לא טיפולי אבל בהחלט נחמד לאזורים שפחות צריכים טיפול אינטנסיבי.

★ קרם לסימני מתיחה עם חמאת קקאו של Palmer's - חיסלתי עוד קרם גוף, כן כן, והפעם מדובר על קרם שמיעד לסימני מתיחה של חברת palmer's. יש להם המון מוצרים שונים אבל הקרם הזה מאוד נוח ולא כבד. הוא היה נחמד בימים שלא התחשק לי למרוח קרם ממש עשיר וכבד והוא טיפה יותר קליל. יש לו ריח נפלא של קקאו. בקיצור - אחלה מוצר. ניתן לרכוש אותו באייהרב במחיר אטרקטיבי ביותר. האם ארכוש אותו שוב? כן! מחדשת את המלאי ברגעים אלו!

★ קרם גוף של חברת RITUALS בריח פריחת הדובדבן - קרם גוף בגודל מוקטן שקיבלתי ב-Advent Calendar של לוק פנטסטיק שנה שעברה (מה זה Advent Calendar? קראו סקירה מלאה כאן). קרם מצוין שנהנתי מאוד מהשימוש בו, היה לו ריח טוב והרגשתי שהוא באמת מעניק לעור את הלחות שהוא זקוק לה. האם ארכוש אותו שוב? המוצרים של המותג טובים אבל הוא נחשב יקר. לא מאמינה שאעשה מאמץ מיוחד להזמין אותו ובארץ המוצרים שלהם לא נגישים. יש מספיק קרמי-גוף טובים אחרים.

שמן רחצה של ללין בריח וניל, סקראב פטל לגוף של The Body Shop


★ שמן רחצה של ללין בריח וניל - כחלק מחיפוש אחר האקסטרא לחות בהריון השתמשתי גם בשמן רחצה. לא הרגשתי שינוי מטורף אבל זה בהחלט השאיר את העור קצת יותר נעים למגע. זה לגמרי שלב פינוק במקלחת, בקיץ לגמרי הייתי מוותרת על זה. אני מודה שזה היה הניסיון הראשון שלי עם שמני רחצה והוא היה נחמד. זה עשה לי חשק להתנסות בזמן רחצה אחר אולי של לוקסיטן. אנסה ואדווח. האם ארכוש אותו שוב? לא מללין, אבל זה בהחלט פתח בפני את הקונספט. השמן הזה היה חלק מסדרת מוגבלת אבל יש להם שמן אחר שניתן למצוא באתר.

★ סקראב פטל לגוף של The Body Shop - עוד מוצר שהוא בגדר nice to have, הסקראב של הבודי שופ הוא מאוד עדין. הוא יותר מלטף את העור מאשר ממש מסיר תאים מתים. כבר השתמשתי בהמון סקראבים שעשו עבודה הרבה יותר מכובדת ממנו. ועדיין הוא היה נחמד ויש לו ריח נהדר. האם ארכוש אותו שוב? יכול להיות אם אראה אותו בהזדמנות במבצע. גם אשמח להתנסות בסקראבים אחרים של המותג.

עד כאן סקירת המוצרים שסיימתי.. אשמח שתשתפו אותי בתגובות אם התנסיתן באחד המוצרים..
ואם יש לכן המלצות למוצרים טובים לשיער מתולתל ותרצו לשתף אותי - תבורכו! 

CONVERSATION

6 תגובות:

  1. איזה כיף זה לסיים מוצרים!

    השבמחק
  2. איזו סקירה מעולה! כמי שחובבת פילינגים - לגמרי מסכימה איתך :)

    השבמחק
  3. אצלי יש את כל וומצרים שקיימים בללין בריח וניל פצ'ולי, חברתי היקרה פינקה אותי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן זה היה אחלה ריח! אני לא מהמעריצים של ללין אבל יש להם כמה ריחות ממש נחמדים :)

      מחק

Our Team