אם יש מוצר אחד שאתן צריכות לקנות #2



להלן הפוסט השני שלי בסדרת "אם יש מוצר אחד שאתן צריכות לקנות". הפעם בחרתי מוצר יקר יותר, אבל באמת מדהים. אשתדל לגוון בין מוצרים זולים ליקרים - אבל כולן מומלצים ומעולים בעיניי.

מהתמונות חלקתכן בוודאי מזהות את המוצר, הלוא מדובר בסרום המפורסם Kiehl's, Midnight Recovery Concentrate. בלוגריות ויוטיובריות רבות מהללות אותו, ושמעתי עליו הרבה דברים טובים. לפני כמה חודשים רכשתי אותו בחנות של קיהלס ברמת אביב, בתקווה לא להתאכזב ולראות האם המוצר הזה טוב כמו שכולן מספרות.

אני משתמשת בו מדי ערב כבר כמה חודשים, אני מטפטפת 4-5 טיפות על גב כף היד, ומעסה לתוך עור הפנים על פנים נקיות (אחרי שהסרתי איפור ושטפתי עם סבון פנים) לפני שאני שמה קרם לילה וקרם עיניים.
המרקם שלו הוא שומני, אבל לא שומני כמו שמנים אחרים, הוא נספג מהר ונעים. יש לו ריח נעים ועדין ולא חזק מדי, לא מאמינה שלמישהי תהיה בעיה עם הריח.

כפי שתראו בתמונה האחרונה בפוסט, החברה כותבת שהתוצאה המתקבלת משימוש יום יומי בסרום הוא עור בעל מראה חלק יותר וזוהר בבוקר. כמו כמעט כל מוצרי הטיפוח, גם כאן מדובר על תוצאה שנראית לאחר שימוש לאורך זמן. למשל כשאני משתמשת במסיכות פנים, אני לא תמיד רואה הבדל משמעותי אחרי שימוש אחד, אבל אם למשל פתאום שכחתי לשים מסיכת ניקוי במשך שבועיים, אני ממש רואה הבדל משמעותי לרעה על העור. כנ"ל כאן, אני לא יכולה לומר שאחרי שימוש אחד יש הבדל מטורף. אבל כן, העור נעים יותר וזוהר יותר ולטעמי לפחות יש הבדל לאחר השימוש בו.

הערה נוספת לבעלות עור מעורב\שומני כמו שלי - לא לחשוש משימוש בשמנים וסרומים. שנים רבות נמנעתי משימוש בשמן, אני עדיין שמה קרם לחות ללא שומן בבוקר, אבל בלילה זאת ההזדמנות להחזיר לעור לחות ולתת לו את הזריקת חיוניות שהוא צריך אחרי שדווקא אנחנו בעלות העור השמן מייבשות אותו מאוד, לעיתים יותר מדי. דווקא השימוש בסרום הזה הפך את העור שלי למאוד נעים. כן צריך לשים לב לא לשים יותר מדי ממנו, כמה טיפות בודדות מספיקות.

המחיר - לא זול. 205 ש"ח לבקבוק בגודל 30 מ"ל, ע"פ האתר של קילס נראה שיש בקבוקים יותר גדולים שלו גם אבל בארץ לא ראיתי אותם. זה אמנם יקר אבל הבקבוק הקודם שקניתי החזיק לי למעל חצי שנה בשימוש יום יומי! ועכשיו רכשתי אחד חדש, לא יכולתי לוותר על המוצר הזה! אולי אחרי שאסיים אותו ארצה לנסות את הסרום של אסתי לאודר אבל אין ספק שמדובר פה במוצר מנצח.

אשמח לשמוע אם התנסן במוצר מה אתן חושבות עליו? ואם לא התנסתן האם אתן חושבות לנסות אותו?.

♥♥♥ תודה שקראתן, והמשך שבוע טוב ♥♥♥





CONVERSATION

1 תגובות:

  1. סקירה מעולה יפתי! נראה כמו מוצר מעולה :)

    השבמחק

Our Team