מסיכות ניקוי: סקירה והשוואה



חג פסח, חג האביב. חג של התחדשות, סדר וכן כן , ניקיון. בהחלט הזמן לדבר קצת על מסכות ניקוי עמוק לפנים, שישאירו אותנו רעננות ונקיות. אז כפי שנרמז כאן מספר פעמים בעבר, יש לי עור שומני. ולאחרונה הוא מאוד בעייתי. כנראה שיש כאן איזשהם שינויים הורמונליים בסיפור (איך לא?), אבל השורה התחתונה היא שהעור שלי נזקק לאחרונה נואשות לטיפוח אינטנסיבי. לא לדאוג, אני מדי פעם נותנת לו יום יומיים ללא מוצרים כלל ונותנת לו לנשום, אבל אין ספק ששימוש פעמיים שלוש בשבוע במסכות ניקוי עושה הבדל, ומשאיר את העור נקי ורענן. 

אלו הן ארבעה מסכות שניסיתי בחודשים האחרונים, כולן מסיכות ניקוי, חלקן מותגים יוקרתיים יותר, וחלקן פחות. אז בכדי לדעת אילו אהבתי יותר ואלו פחות המשיכו לקרוא.


1. Gade Purifying mask לעור מעורב - שמן
למסכת הניקוי של ג'ייד ולי היסטוריה מכובדת, ואני משתמשת בה כבר כמה שנים. זו כבר שפורפרת רביעית או חמישית שאני מסיימת ואני חוזרת אליה שוב ושוב. למה אני כל כך אוהבת אותה? כי היא באמת מנקה ועושה עבודה טובה. היא יחסית אינטנסיבית, מתייבשת לחלוטין על העור ושואבת את כל הלכלוך. אני מרגישה גם שיש לה אפקט חיובי על הפצעים האדומים. לא אגזים ואגיד שהיא ממש מכווצת נקבוביות אבל היא נותנת לעור מראה חלק. מה שכן היא דיי מייבשת, אז לאחר שימוש בה גם בעלות עור שמן במיוחד כמוני זקוקות לזריקת לחות טובה. החיסרון היחיד בעיני הוא שלקראת סוף השפורפרת היא מתחילה להתייבש יותר ויותר מה שמקשה על השימוש בה, אבל מסתדרים. כמובן שהיא זמינה בסופר פארם, ובמבצעים אפשר למצוא אותה ב-50 ש"ח. 

2. Careline Purifying mask - מסכת ניקוי וטיהול לכל סוגי העור
עוד מסכה "מהפארם", שניסיתי לאחרונה במסגרת ניסיונותי הנואשים למצוא את ה-מסכה. אני אחסוך את המתח ואומר לכן שזו לא הייתה המסכה של קרליין. קודם כל יש לה ריח מלאכותי של מלון או אבטיח, שאני ממש לא אוהבת. היא טיפה שורפת. היא מזכירה את המסכה של ג'ייד, היא גם מתייבשת מאוד ושואבת לכלוך אבל הגרסא הפחות טובה שלה בעיניי, ולדעתי עושה עבודה פחות טובה. היא אמנם קצת יותר זולה, ובמבצע רכשתי אותה ב-35 ש"ח, אבל לדעתי אם כבר לקנות מסכה של חברה ישראלית עממית, לכו על ג'ייד. ולו רק בגלל הריח המלאכותי המוזר שהוסיפו לה. 

3. Queen Helene Mint Julep Masque 
מסכת ניקוי שראיתי אותה בלא מעט פוסטים של רכישות מאייהרב ולכן החלטתי לנסות אותה. מאז שרכשתי אותה לפני קרוב לשנה היא הספיקה לשנות אריזה מסכת ניקוי טובה מאוד. יש לה ריח מנטה רענן וגם על העור מרגישים את האפקט המקרר של המנטה. אני מרגישה שהעור אחרי שימוש בה העור נקי, וגם לא מאוד יבש מה שנחמד. לא תמיד אני רוצה את התחושה הזאת שיש אחרי המסכה של ג'ייד שנשאב לי מהעור כל טיפת חיות ולחות. לכן גם כיף לי לגוון בין המסכות. 
על המסיכה כתוב שעוזרת לייבש פצעונים, מנקה ראשים שחורים ומכווצת נקבוביות. שוב, אין כזה דבר מסכה שמכווצת נקבוביות, לפחות לא באופן קבוע. אולי עם המסכה של ג'ייד ומעט עם זאת אפשר לראות השפעה חיובית מיד אחרי השימוש במסכה אבל אין ניסים ונפלאות. הלוואי, תאמינו לי, הלוואי. 
מבחינת גודל ומחיר אין ספק שמדובר כאן בעסקה המשתלמת ביותר, 5$ לפני מבצעים למסכה בגודל 226 ג' שזה ענק.  

4. Clarins Pure and Radiant Mask with pink clay
כפי שאפשר להבין זוהי המסיכה היקרה יותר בפוסט זה. היא גם המסכה היחידה שלא מתייבשת לחלוטין גם אחרי 15-20 דקות. המסכה היא מסכת חמר ולכן נותנת תחושה קרירה לעור. השם שלה מתאר אותה דיי טוב. היא מנקה אבל גם מעשירה את העור. זה נחמד להשתמש בה פעם בשבוע-שבועיים מכיוון שהיא לא מאוד מייבשת וגם מזינה. כיף לגוון גם בין המסכות השונות. לעור בעייתי כמו שלי אין ספק שאני חייבת מסכת ניקוי אינטנסיבית יותר מזאת, אבל למסכה של קלרינס יש איכויות אחרות והעור נראה מעולה אחרי השימוש בה. 
המחיר כאן מן הסתם יותר יקר. לאחר הנחה שילמתי עליה בסביבות ה-150 ש"ח, וגם מקבלים כמות יותר קטנה באריזה. לצערי לא מדובר במוצר משתלם במיוחד (היא לא עד כדי כך מדהימה בעיניי שהיא שווה את המחיר) ומבחינתי מדובר בפינוק חד פעמי. לכן אמשיך בחיפושיי אחרי מסכה דומה במחיר זול יותר. 

תודה שקראתן! אשמח לשמוע התרשמויות והמלצות על מסכות נוספות... 
בנתיים אני מנסה עוד כמה מסכות, ועוד סקירה תגיע בהמשך. בנתיים שיהיה לכן חג שמח ! מלא בניקיון והתרעננות ! 



CONVERSATION

6 תגובות:

  1. רק אני מרגישה שכל המסכות האלה לא משנות כלום? :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מרגישה ממש הבדל. זה לא הבדל של שימוש בודד אבל אם למשל לא שמתי מסיכה במשך שבועיים שלוש אני רואה שינוי לרעה!

      מחק
  2. סקירה מעולה :) יצא לי לנסות את המסכה של ג'ולפ בעיקר מתוך סקרנות, אבל הופתעתי ממנה לטובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן היא סבבה :) בדיוק הזמנתי מסכה נוספת של המותג, מקווה שגם היא לא תאכזב!

      מחק
  3. תודה על הסקירה!
    אני פחות נהניתי מהמסיכה הזו של קווין הלן, אבל המסיכת חימר שלהם ממש טובה בעיניי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק רכשתי אותה! מקווה לא להתאכזב!

      מחק

Our Team