שלושה דברים מהסופ"ש

נחל הירקון

1. היה סופ"ש כל כך יפה ומדהים, ובן זוגי היה עסוק בלמידה אינטנסיבית בבית. אחרי בוקר ממש עצל, ארוחת בוקר מאוחרת והתפנקות מול סרטונים ביוטיוב, החלטתי לצאת לסיבוב ארוך באופניים בפארק. תמיד לעשות אימון ארוך עם מתיחות טובות אח"כ עושה הרגשה כל כך טובה! זה משהו שאני צריכה לעשות יותר. בכל מקרה, הייתי חייבת לעצור לצלם את הנהר בתאורה הזאת, שמחמיאה לו וגורמת לו להיראות אכן כמו נהר טבעי ויפה ולא כמו תעלת ביוב. 

2. הזמנתי כמה מברשות חדשות של ריל טכניקס. ממש התלבטתי עם להזמין את הסט של Sam's Picks אבל החלטתי שבעד אותו כסף אזמין לי מברשות שיותר נחוצות לי ומסקרנות אותי. בינתיים ניסיתי רק את שתי המברשות הורודות - Sculpting Brush ו- Stippling Brush. ו-וואו! שתיהן מדהימות. אין לי מושג איך הסתדרתי בחיי בלעדיהן קודם. הסטיפלינג בראש פשוט מדהימה וגורמת למייקאפ להיפג הרבה יותר טוב ולהיראות יותר טבעי. והסקלפטינג בראש ממש עושה עבודה מצויינת בחיטוב הלחי. לא יכולה לחכות להשתמש באחרות.. :) 

3. כמובן שפינקתי את עצמי גם במניקור בשישי, אבל היה לי מאוד קשה לבחור צבע. היום החמים בתוך החורף בלבל אותי מבחינת איזה צבע לבחור לציפורניים. אז הלכתי על בחירה קלאסים ובטוחה שתמיד מחמיאה ונראית מדהים. הלק הכוכב הוא כמובן Essie Waltz, שנותן מראה חלק נקי ויפה לציפורניים. 


מברשות ריל טכניקס חדשות הצללות קונטור

מברשות ריל טכניקס חדשות הצללות קונטור

essie waltz

essie waltz

חודש טוב ושבוע טוב לכולן, מלא בהתחלות חדשות ומעניינות! 

CONVERSATION

2 תגובות:

Our Team