אם יש מוצר אחד שאתן צריכות לקנות... #1

המלצה מדלל לק ביוטיקר


אז חשבתי להתחיל סדרת פוסטים בהן אתמקד במוצר אחד, שמגיע לו פוסט משלו, ושאני ממליצה מכל הלב לקנות.

הראשון שאמליץ עליו הוא זול, נגיש, ומחולל פלאים - והוא לא אחר מהמדלל לק של ביוטיקר. ב-13 ש"ח בלבד תוכלו להציל עשרות לקים שאחרת אין ברירה אלא פשוט לזרוק לפח.

ככל שאנחנו משתמשות יותר בלק ופותחות את הבקבוק, הפורמולה באה במגע עם האוויר. זה מה שגורם ללק להסמיך יותר ויותר, עד שנהיה כמעט בלתי אפשרי למרוח. המצב הזה אירוני למדי כי הלקים שאנחנו הכי אוהבות והכי משתמשות בהן הן הלקים שמסמיכים ומתקלקלים לנו הכי מהר! כמה טיפות מהבקבוק הזה לתוך הלק היבש, ידללו את הפורמולה ויהפכו אותו ללק האהוב והמוכר שהכרתן.

חשוב!! לטפטף כמה טיפות בלבד, כלומר 3-4 טיפות. אם הלק סמיך במיוחד עדיף להוסיף אח"כ עוד טיפה או שתיים מאשר לשים יותר מדי. גם במקרה הזה זה לא נורא כי אפשר להשאיר את הבקבוק פתוח ללילה והוא יסמיך מעט חזרה (מגע עם האוויר זוכרות..?..).

אני גם משתמשת בזה על מנת לדלל את המייבש האהוב עלי Seche Vite שכידוע למרות שהוא מדהים מסמיך מאוד מהר. חבל על הכסף לקנות את המדלל המיוחד שלהם - לדעתי זה עושה את העבודה מצוין. אמנם אחרי 2-3 דילולים הוא כבר לא אפקטיבי באותה המידה. אבל בסדר, אי אפשר הכל בחיים.

שורה תחתונה - בשביל 13 ש"ח, מה בכלל ההתלבטות? רוצו לקנות!




CONVERSATION

2 תגובות:

  1. רעיון מעולה! אני מחכה לשאר ההמלצות שלך :)
    מדלל לק זה באמת מוצר חובה. יש לי כרגע את המדלל של סש והוא מצוין אבל כמעט נגמר, ותהיתי אם כדאי להשקיע בו שוב או פשוט לקנות מדלל זול.
    אגב, גם עם הסש יש גבול לכמה שאני יכולה לדלל... אחרי כמה פעמים המחזק או המייבש פשוט לא חוזרים לעצמם יותר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שכתבת את זה וחיזקת את מה שחשבתי :)
      אז קדימה - לביוטיקר!

      מחק

Our Team