מוצרים שסיימתי #3



אני מוכרחה להודות שפוסטים על מוצרים שסיימו להשתמש בהם, הם הפוסטים שאני הכי אוהבת לכתוב וגם הכי אוהבת לקרוא בבלוגים אחרים (וגם ביוטיוב..). משהו בפוסטים האלה בעיני מאוד אמין ואמיתי ונתן בעיני תסקיר אמיתי יותר מפוסטים של המלצות למיניהם. אז קדימה אתחיל במוצרים שסיימתי בחודשיים האחרונים.. 


סיימתי שתי סבוני גוף, הראשון פלמוליב בריח דובדבנים שלצערי טרם ראיתי בארץ. קניתי אותו כשהייתי בסלובניה בגודל נסיעות. הריח פשוט מדהים - אני מאוד חובבת ריח דובדבנים כך שזה היה בשבילי פשוט תענוד. 

הסבון השני הוא של Bath and Body Works בריח Caried Away שהוא פרחוני למדי. קניתי את הסבון הזה בסט יחד עם קרם גוף בריח זהה, דרך קבוצת ההחלפות בפייסבוק. הריח נחמד, הסבון הוא סבון, זה סתם היה פינוק, אני לא מתכוונת לעשות מאמץ מיוחד בעתיד על מנת להשיג מוצרים נוספים של החברה. 




נעבור למוצרים לשיער - אני משתמשת אך ורק במסכות לשיער מכיוון שאני עם החלקה. המסכה 3 Minure Miracle Frizz Remedy של Aussie היא פשוט נהדרת. השיער ממש נעים ורך למגע אח"כ, והאריזה ממש נוחה לשימוש. אני בהחלט מתכוונת לרכוש אותה שוב. 

גם מסכת ההזנה של Style לשיער יבש ופגום היא מעולה, מגיעה לתוצאות טובות והמחיר קצת יותר משתלם לכמות, ואותה כבר רכשתי שוב מאז. 


שמפו יבש בטיסט ספורה


עוד בגזרת השיער - מוצר שהוא חובה מבחינתי הוא שמפו יבש. את השמפו יבש של Batiste ניסיתי בעבר, וזה פשוט מוצר מעולה. למרות שהוא משאיר מעט לבן על השיער מאוד קל להספיג אותו בשיער והתוצאה ממש מורגשת. הריח לא מורגש כל כך ובעיני דיי חסר משמעות. לימים בין החפיפות זה פשוט מעולה. 

בניגוד אליו השמפו יבש של ספורה שחברה הביאה לי מאיטליה הרבה פחות מוצלח בעיני. קודם כל הוא יותר יקר, ומגיעה פחות כמות. וגם הרגשתי שצריך להשתמש בדי הרבה חומר כדי להרגיש שזה באמת סופג את השומן ומרענן את השיער. בקיצור לא מוצלח ולא משתלם - ולכן אני לא ארכוש אותו שוב ואני לא ממליצה. 




את קרם הידיים של Body Shop הישראלית פשוט זרקתי כי הרגשתי שהוא יישן מדי ולא נספג טוב כבר על העור. מלכתחילה המרקם שלו היה לי דיי כבד ולכן לא ארכוש אותו שוב. 

אני כרגע מקיימת יחסי אהבה שנאה עם מדבקות האף לניקוי יסודי של ביוטיקר - אשמח לשמוע את דעתכן האם לדעתכן שינו בהן משהו? בעבר זה היה מבחינתי מוצר מדהים שלא יכולתי בלעדיו, ולאחרונה אני מרגישה שהוא לא עושה יותר מדי ולא מצליח להוציא את השחורים כמו בעבר. אשמח לשמוע את דעתכן. יש לי עוד כמה בארון שאני משתמשת בהן ומנסה להבין האם משהו השתנה או שאולי השתמשתי בהן לא טוב? . 




על מסיר איפור עמיד במים של גרנייה אני ממליצה בחום! הוא מוצלח יותר מהמסיר איפור של קרליין בעיני - יותר זול (במבצעים 19.90) ופחות שומני. כבר קניתי אותו שוב... :). 

עוד מוצר פנים שסיימתי הוא מי פנים של ניוטרוג'ינה Spot Stress Control. סכ"ה מי פנים טובים, אבל הכילו אלכוהול, שהוא מייבש מאוד. מצד אחד לעור שומני יחסית כמו שלי זה טוב, למרות שלפעמים בחורף זה היה יותר מדי מייבש. וגם האלכוהול שורף ולא כ"כ נעים לשימוש. האם אקנה שוב? אני לא בטוחה. אני כרגע עדיין מחפשת אחר מי פנים מוצלחים יותר. 




קרמי פנים שסיימתי - הראשון הוא של אסתי לאודר Day Wear, אותו קיבלתי במתנה בקניית מייקאפ של המותג. הקרם היה לי טיפה עבר מדי ולא מתאים לעור שומני כמו שלי. שמחתי על ההתנסות אמנם, לפעמים רק כדי לאשר לעצמי שלא תמיד מוצרים יקרים יותר - טובים יותר!

הקרם השני שגם הוא לא זול הוא של L'occitane אבל וואו! הוא ממש מעולה. במיוחד לעור מעורב או שומני כמו שלי. הוא קליל, יש לו ריח נעים, וממש ממש מושלם בעיני. החיסרון המשמעותי שהוא אכן מאוד יקר. אני חוששת שאני כן בסופו של דבר ארצה לחזור אליו, למרות המחיר, כנראה בחודשי הקיץ.




וכמו מוצרים אחרונים - לק לבן להחתמות של Moyou , לק מעולה להחתמות שקניתי באנגליה. מצאתי אלטרנטיבות יותר נגישות כמו קונאד או אסנס אז ככל הנראה לא אתאמץ במיוחד להשיג אותו.

פודרה Nude BB Magique BB Powder של לוריאל - לצערי הרב הסתיימה  - ממש ממש אהבתי את הפודרה הזאת. אני כיום משתמשת בפודרה של רימל שאמנם נחמדה אבל מזאת היית מרוצה יותר באופן משמעותי. טרם רכשתי אותה שוב אבל אני מתכוונת לרכוש אותה שוב בקרוב.

את המסקרה Vamp! של פופה נאלצתי לזרוק לאחר שהתייבשה. המראה שניתן להשיג איתה הוא טוב, לא משהו דרמטי אבל נראה מודגש וטוב.החיסרון המשמעותי מאוד של המסקרה הזו הוא העמידות. לאחר שעות בודדות היא התחילה להימרח ועבורי זה ממש לא מתאים באמצע יום עבודה לגלות כל מיני מריחות שצריך להתחיל לתקן. 

ואחרון חביב - הקונסילר Wake Me Up של רימל, שלצערי לא ראיתי בארץ אבל ניתן להזמין ב - Asos. אני כרגע ממשיכה להשתמש בו, הוא במיוחד חביב עלי מתחת לעיניים, לכינוי פצעונים קצת פחות, וכרגע אני מרוצה ממנו. למרות... שדיי בא לי לנסות קונסילרים אחרים. 

עד לפעם הבאה, אשמח לקרוא המלצות לקונסילרים, ומה דעתכן על המדבקות אף של ביוטיקר או שרק אני פתאום לא מסתדרת איתן?. 
שיהיה סופ"ש נעים ומוצלח 3> 



CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team