קניות לבית באיקאה



לפני שלושה שבועות בערך נסעתי לאיקאה לרכוש משהו מסויים, וכמובן שיצאתי עם עוד כל מיני דברים לבית :) 
הדבר הראשון שרכשתי זה שתי כריות חדשות לסלון. שתיהן בצבע שחור לבן שמתאימות לספה האפורה שלנו. ואפשר לראות גם את החתולה שלי מדגמנת ומתאימה בצבעים :). אם אתן באיקאה בקרוב - הכרית השמאלית - היא אחת הכריות הנוחות ביותר שנתקלתי בהן, אני מכורה אליה. 



בנוסף התחלתי להצטייד לקראת החורף והסתיו, ורכשתי כמה נרות חדשים. יש שם עוד ריחות אבל אלו השניים היחידים שאהבתי. אני מאוד אוהבת נרות, אבל אני לא הולכת להוציא סכומים גדולים על הזמנות שלהם מחו"ל מ - Bath & Body Works... למרות שאני בטוחה שהנרות שלהם נהדרים אבל אני לא הולכת להוציא את הסכומים האלה. אבל יש לנו דברים אחרים נחמדים בארץ במחירים סבירים. 




ועוד רכישות - שטיח לאמבטיה ! בנתיים החתולים עוד לא הרסו אותו... נראה מה יהיה בהמשך. 
רכישה חשובה מאוד שעשיתי - קניתי סוף סוף מגבות פנים, לשטיפה יותר סטרילית של הפנים ולא אשתמש יותר במגבת ידיים. ולמישהי עם עור פנים בעייתי ורגיש כמו שלי זה חשוב. 
ולא יכולתי להתאפק ולרכוש את שני הכלים החמודים האלה, קערה מעוצבת לבנה ומגש לבן בינוני להגשה. לאחרונה התחלתי לאהוב יותר שהכל בבית לבן ובהיר. זה נותן תחושה נקייה ורעננה. 

מקווה שנהנתן לראות את הרכישה הקטנה שעשיתי באיקאה. כמובן שהראיתי את הדברים המעט יותר מעניינים, קניתי עוד כמה דברים יותר בנאליים ומשעממים כמו שתמיד קורה באיקאה... כל הזמן רואים עוד משהו ועוד משהו שצריכים :) 

עוד עדכון רציתי לכתוב הוא שלצערי אני עם פצע בעפעף ולכן עשיתי הפסקה לחלוטין מאיפור וטיפוח עד שזה יעבור כדי לא לזהם את המוצרים וגם לא להעביר את הזיהום ממקום למקום. תקופה קשה לכל מכורה לקוסמטיקה וטיפוח. בתקווה שזה בקרוב יעבור והדברים יחזרו לשגרתם. 
מקווה שנהנתן כמוני מהחג... היה לי קצת יותר זמן לפוסטים ומקווה שזה ימשיך, ובגלל הנסיבות לא בנושאי איפור. אז שיהיה לכולנו שנה טובה ושבוע מוצלח! 

CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team