קרם יום - שלושה מוצרים שהשתמשתי בהם לאחרונה



את קרם היום הזה של אסתי לאודר קיבלתי כמתנה (די שווה אני חייבת לציין) לאחר שרכשתי את המייק-אפ המפורסם "דאבל וור". הוא בכמות יפה, ויש לו SPF15, שזה מצוין. הקרם עצמו מאוד עבה וסמיך ומאוד מעשיר את העור. שלבנות עם עור יחסית יבש אני מניחה שזה מצויין. אבל עבורי כבחורה עם עור שומני זה פחות מתאים (תוכלו לראות את המרקם בתמונה למטה). הוא אמנם נספג מהר, אבל הרגיש כבד. כן השתמשתי בו כי הוא בכל זאת היה טוב, אבל לא משהו שאני רוצה להשתמש בו לאורך זמן. אני מעדיפה קרמים קלילים יותר ליום יום (ללילה זה כבר משהו אחר). וגם, אני מתארת לעצמי שהוא לא זול ואם לא מאוד אהבתי אותו אז חבל להשקיע כ"כ הרבה. 


כבר כתבתי על הקרם הזה במוצרים שסיימתי. אני חושבת שזה פעם חמישית (?) שאני קונה אותו. קרם יום לבעלות עור שמן, ללא שומן. פשוט קליל, נספג במהירות. שליום זה מצוין לי מתחת לאיפור או סתם כך. הוא לא טיפולי, הוא לא עושה פלאים, אבל הוא פשוט קליל וטוב ושומר על לחות ולפעמים זה כל מה שצריך. וגם המחיר במבצעים לא רע בכלל. 


קרם פנים לטיפול בעור אדמומי ושמנוני של Kamedis* - שרק מהשם חיכיתי מאוד לנסות. כשהוצאתי החוצה קרם וראיתי שהוא אפור (!!) ממש הופתעתי ואפילו טיפה חששתי לשים את זה על הפנים. אבל כמובן שניסיתי והוא נספג במלואו בעור. כתוב שאפשר לשים את זה עד 3 פעמים ביום, אבל לא יצא לי לשים יותר מפעם אחת. שמתי פשוט בבוקר, כרגיל, לפני שאני שמה איפור. הוא נספג טוב, ואני לא יודעת להסביר אבל מתוך השלושה הוא משאיר אותי עם ההרגשה הכי טובה. כנראה כי יש בו מספיק דברים שמיועדים במיוחד לעור כמו שלי. המחיר גם ממש סבבה - אפילו יותר זול משל ג'ייד. 


Kamedis  Estee Lauder ✿ Gade


ועוד מוצר אחד שרציתי להכניס לפוסט, שהוא לא קרם יום, אבל בכל זאת מתקשר לי כי הוא לפנים, וזה מקדם הגנה של קליניק 40SPF Super City Block. רכשתי ב-100 ש"ח במבצע, אחרי שחיפשתי מקדם הגנה לפנים זמן רב. קראתי מספר המלצות על מקדם אחר דווקא של קליניק ונתקלתי בו והחלטתי לנסות. צריך קצת לעשות אותו שייספג, כמו כל קרם הגנה, אבל לפחות הוא לא לבן אלא טיפה יותר בצבע עור. מוצר שהיה הכרחי מבחינתי לקיץ ולא מבינה למה לקח לי כל כך הרבה זמן לרכוש אותו?. אני יודעת שלקליניק יש עוד מקדם הגנה שהוא גם  טיפולי לפיגמנטציה אבל הוא היה ממש ממש יקר, אבל ראיתי אותו במבצע אח"כ, אז למי שמעוניינת כדאי לבדוק! 

מקווה שנהנתן מהפוסט :) אם יש לכן המלצות לקרמי יום, ממש אשמח לקרוא אותן ולרכוש בהזדמנות !

*מוצר התקבל לסקירה

CONVERSATION

2 תגובות:

  1. פוסט מעניין, הקרם פנים של קליניקם עם מקדם ההגנה סיקרן אותי!

    השבמחק
  2. איזה מוזר, הגבתי פה לפני כמה ימים ונראה לי שזה לא נשלח :)
    אני בדיוק מתלבטת אם להחליף עכשיו קרם פנים. השתמשתי המון שנים בזה של אסתי לאודר, אבל בגירסת התחליב הקלילה יותר. לאחרונה אני מרגישה שהוא לא מספיק לחותי אז אני משתמשת בקרם של Pond's שקניתי בארה"ב אבל האמת שהוא טיפה שמנוני מדי למזג האוויר בארץ. סיקרנת אותי עם הקרמים של ג'ייד וקמדיס!

    השבמחק

Our Team