Advent Calendar של אסוס

אחד הדברים האהובים עליי בכריסמס הוא הקונספט של Advent Calendar. כל יום בדצמבר עד ערב חג המולד ה-24 לדצמבר, פותחים דלת שבה יש מתנה קטנה. במקור זה משהו שההורים היו עושים בבית לילדים, אבל עם השנים רואים יותר ויותר חברות מוציאות גרסאות משלהן. 

כשהייתי קטנה משפחתי הייתה מביאה לי מאנגליה את הלוחות שוקולד, וכ"כ הייתי נהנית לפתוח כל יום דלת ולקבל שוקולד קטן :) בשנים האחרונות שמחתי לראות שניתן להשיג לפחות ורסיה אחת של לוח שוקולד של המותג only ברשת טיב טעם (או חנויות נבחרות אחרות). אבל השנה החלטתי להתפנק והזמנתי לי מהאתר The British Corner Shop לוח של חברת Cadbury - שללא ספק הרבה יותר טעים. 

אבל לא התכנסנו פה כדי לדון בשוקולד, אלא כדי לדבר על הדבר הנפלא שנקרא Beauty Advent Calendar. רוב החברות הטיפוח והאיפור שמכבדות את עצמן מוציאות לוחות כאלו לקראת דצמבר ותוכלו לקרוא מגוון המלצות ברשת. בעצם כל יום מקבלים או דוגמית או מוצר מוקטן. חלק מהלוחות מאוד מאוד יקרים, אבל אפשר למצוא גם במחירים משתלמים. וכמובן שתמיד מבטיחים ששווי המוצרים עצמו הרבה יותר גבוה מהמחיר של הלוח. 

זוהי השנה השלישית שאני מפנקת את עצמי בלוח כזה. 
לפני שנתיים רכשתי לעצמי את הלוח של לאוקסיטן, שהוא היחיד למיטב ידיעתי שניתן להזמין בארץ. השנה ראיתי לא מעט יח"צ ללוח הזה וסקירות בבלוגים בארץ. זה מקסים שמביאים את זה לארץ כי הקונספט כיפי ולמה שרק בחו"ל יהנו??? המחיר הוא 229 ש"ח, וכמו בכל הלוחות האחרים, שווי המוצרים מובטח להיות יותר גבוה. אני מאוד נהניתי אז אבל בסופו של דבר זה קצת חוזר על עצמו אז החלטתי שנה אחרי להשתדרג. 

שנה שעברה הזמנתי את הלוח המדהים של האתר LookFantastic. מה שכיף בלוח שלהם זה שהוא משלב כל מיני חברות שונות, ומוצרי טיפוח ואיפור. כשקונים לוח של חברה אחת זה כיף למי שרוצה להתפנק ולהתנסות במוצרים של מותג אחד. אבל לפעמים זה חוזר על עצמו ומשעמם. לקנות לוח של אתר כמו lookfantastic שמרכז בתוכו מלא מותגים וחברות טיפוח ואיפור שונות - זה מבטיח לקבל מגוון של מוצרים שונים. 
הבעיה העיקרית בלוח - המחיר והמכס. הלוח שלהם השנה נמכר ב-80 פאונד שזה כבר עובר את המכס (המשלוח חינמי). אם יש לכן קוד קופון או הנחה זה יכול לעזור אבל לצערי לחכות למבצעים של בלאק פריידיי לא יעזרו במקרה הזה כי המלאי מתחסל מאוד מאוד מהר וכדאי למהר להזמין את הלוח כבר באוקטובר. שנה שעברה הלוח היה קצת יותר זול אבל עדיין נאלצתי לשלם מכס מה שהפך את המחיר כבר ללא משתלם.


השנה החלטתי להתנסות בלוח של אסוס. שנה שעברה הלוח שלהם היה יותר זול, קטן, לא מרשים במיוחד ולכן אפילו לא שקלתי אותו כאופציה. אבל השנה אסוס לקחו את הלוח שלהם לרמה הרבה יותר גבוהה (ואגב קיימת גם גרסא לגברים). כבר מהתיאור באתר ניתן לראות שמדובר במוצרים של חברות איכותיות ומוכרות שכולנו היינו שמחות לקבל ולהתנסות במוצרים שלהם. הוא מכיל 25 מוצרים שונים - גם איפור וגם טיפוח (הניגוד לרוב הלוחות שמכילים רק 24 מוצרים). ניתן לרכוש אותו במחיר של 50 פאונד שלא עובר את המכס (ומשלוח חינם של אסוס כמובן), והו הו הו כמה שנהניתי לפתוח אותו במהלך החודש. מי שעוקבת אחריי באינסטגרם יכלה גם לראות מדי יום מה קיבלתי בסטוריז.

המוצרים היו מאוד מאוד מרשימים ולהלן הפירוט (משמאל לימין) :


1. מסכה לשפתיים מנפחת ומעשירה של STARSKIN
2. קרם פנים של CAUDALIE - Moisturizing Sorbet בגודל 10 מ"ל
3. אייליינר נוזלי שחור של EYEKO London
4. שמפו של חברת Purelogy לשיער יבש וצבוע בגודל 50 מ"ל
5. פריימר Photo Finish של Smashbox בגודל 7.1 מ"ל


6. סרום עם חומצה גליקולית של NIP FAB+ בגודל 15 מ"ל
7. אבקה מעבה לגבות של Lottie
8. ג'ל רחצה של Korres - Santorini Vine
9. ברונזר של St.Tropez בגודל 30 מ"ל
10. ג'ל רחצה לפנים לאזור ה-T של REN


11. קרם לחות עשיר של Rodial, Stem cell magic gell בגודל 5 מ"ל
12. מסכת זהב מבהירה של 111SKIN
13. Deep Sleep Pillow Spray של Thisworks
14. ליפ באלם של Cowshed בגודל 5 מ"ל
15. שפתון נוזלי מאט של NYX בגוון Vancouver


16. ליפ באלם של Carmex עם SPF15
17. סקראב לפנים של CODAGE בגודל 15 מ"ל
18. ברונזר של חברת Nude by Nature בגוון 01 Bondi Bronze
19. שמן ניקוי לפנים של DHC בגודל 30 מ"ל
20. Liquid Gold של חברת Alphah, מי פנים עם חומצה גליקולית בגודל 50 מ"ל.


21. קרם לחות של The Ordinary עם חומצה הילרונית, בגודל 30 מ"ל
22. מסכת רנסנס של חברת Oskia, בגודל 12 מ"ל
23. מברשת טשטוש דקה של חברת Luxie
24. Luna Play  - מברשת סיליקון לניקוי הפנים
25. קוד 20% הנחה למוצרי איפור וטיפוח באתר asos

כפי שאתן רואות, הרוב הם מוצרי טיפוח, אבל יש גם כמה מוצרי איפור. הגדלים של המוצרים המוקטנים מאוד יפים בעיניי ולדעתי יספקו התנסות יפה עם המוצר. אני מאוד מרוצה מהשילוב בין חברות יוקרתיות יותר לבין חברות יותר "עממיות" ולא הרגשתי שיש מוצרים שסתם דחפו כדי לסגור עוד יום ולחסוך עלינו. בעיני - התמורה והחוויה לגמרי שווה את הכסף.

בקיצור, אם בא לכן להתפנק שנה הבאה, אני ממליצה לכן לשים לב חודשים שלושה לפני דצמבר מה קורה מבחינת הזמינות ולהזמין כמה שיותר מהר!






CONVERSATION

2 תגובות:

Our Team