מה קניתי בתאילנד? חלק שני: איפור וטיפוח


 31.1.2017

אז אם קראתן את החלק הראשון, אתן כבר יודעות שהייתי בתאילנד ולא חזרתי בידיים ריקות. אחרי הבגדים, הגיע הזמן של מוצרי האיפור והטיפוח (וגם קצת נרות..). לפני התמונות המיוחלות לכל הסקרניות, רציתי לשתף אתכן טיפה בכמה המלצות שעזרו לי להגיע למקומות הנכונים ובתקווה גם לכן.

היו כמה סרטונים והמלצות ברשת שעזרו לי להגיע למקומות הנכונים. הסרטון הראשון טיפונת ארוך אבל לקחתי ממנו כמה המלצות הוא של סיון סנדורי כהן. שימו אותו ברקע כשאתן מתארגנות ותרשמו לכן את ההמלצות הרלוונטיות כמו איזה מותגים אפשר למצוא באיזה חנויות, ובאיזה קניונים החנויות נמצאות. עוד סרטון מעולה הוא הסרטון של שלי אגמי, עם כמה המלצות מעולות לחנויות טיפוח בmbk ובכלל. 

המקום הראשון שמצאתי בו כמה רשתות הוא קניון Saim Center שממוקם ממול לMBK. מתחם Siam למעשה מורכב מ-3 קניונים הצמודים אחד לשני. ב-Siam Center מצאתי ספורה, באת' אנד בודי וורקס, שו אמורה ועוד רשתות בינלאומית רבות. ב-Siam Paragon הצמוד אליו נמצאות חנויות היוקרה. זה פחות מדבר אלי בשלב זה בחיים. אבל יש שם המון מותגי טיפוח וביוטי ונהנתי לשוטט שם (Laura Mercier, The Body Shop, Origins ועוד). המחירים לא היו אטרקטיביים במיוחד ואפשר למצוא במחירים טובים יותר אונליין. הקניון השלישי הוא Siam Discovery שמכיל חנות כלבו גדולה עם מותגים יוקרתיים, אבל דווקא בו מצאנו את מסעדת Jamie's Italian הנהדרת עם המחירים המעט זולים יותר של תאילנד. כל כך נהנו שם שחזרנו לאכול בה גם פעם שניה. 

המקום השני שיש בו המון רשתות פארם טובות הוא ה-MBK. יש שם את Boots ו- Westons ששניהם פארמים בסגנון סופר-פארם. ועוד כמה חנויות קטנות כמו Stardust ו- The Bueaty Buffet. הייתה עוד חנות שהומלצה שנקראת Beauty Market אבל לא הצלחתי למצוא אותה. בכל מקרה את כל החנויות האלה תוכלו למצוא בקומה השלישית. שימו לב שיש שם מלא מלא זיופים בדוכנים בכל מקום כך שיש לחפש במקומות הנכונים. 

ועוד הערה אחרונה חשובה חשובה. האמת, שסביר שהייתי קונה יותר אם היה לי יותר זמן. לצערי היה לנו מעט מאוד זמן בבנגקוק וניסינו לשלב הרבה מאוד בילויים שונים במעט מאוד זמן. את מתחם סיאם כולו ניסיתי להספיק בשעתיים ורצתי מחנות לחנות בניסיון להספיק את מה שידעתי מראש שאני רוצה. לא היה לי זמן לשוטט בנחת ולהשוות מחירים ולראות מה בא לי לרכוש. באמביקיי היה קצת יותר זמן אבל בין החיפוש אחר בגדים, מתנות וגאדג'טים היה דיי לחוץ. בינינו, כבר לא היה משקל במזוודה אבל בכל זאת הייתי שמחה להוסיף עוד כמה פריטים, בכל זאת לא כל יום אני בספורה ובמחירי רצפה (בחלק מהמקומות) של תאילנד. אם שופינג זה חלק מהכיף שלכן בחו"ל, ממליצה לא לזלזל בלהשאיר לכך מספיק זמן לכך בבנגקוק.



⌘ מסכות בד לפנים של ספורה: עוד לא יצא לי לנסות את המסכות של ספורה, אבל אני ממש אוהבת מסכות בד ויצא לי להתנסות בן כשהזמנתי בעבר מאייהרב. הן היו במחיר של 100 באט למסכה. היו בספורה עוד הרבה מותגים אהובים, חלקם במחירים אטרקטיביים יותר וחלקם פחות, אבל לא מצאתי את עצמי מתחברת למשהו עברתי הלאה. 


⌘ Bath and Body Works: לא יכולתי לוותר על לרכוש נרות כשראיתי שיש בבגקוק באת' אנד בודי וורקס. ביליתי בחנות כמעט שעה והרחתי כמעט כל נר שהיה בחנות. רק הביקור בחנות עצמה היה עבורי חוויה, מה לעשות, פעם ראשונה שביקרתי בחנות שלהם, התלהבתי. בסדר. מותר לי. לצערי נאלצתי ממש להגביל את עצמי בגלל משקל במזוודה ואם יכולתי הייתי מביאה איתי כ"כ הרבה. בחרתי נר אחד יותר חורפי וגברי, ועוד שני נרות פירותיים לקיץ שיזכירו לי את הקוקטיילים והשיקיים של תאילנד... 


⌘ מעגל ריסים של שו אמורה: טוב שהמוצר הזה לא בווישליסט שלי כבר 4 שנים. אחד המוצרים הכי מדוברים ברשת אי פעם. אף פעם לא התאמצתי מספיק כדי להזמין את זה אונליין. אבל עובדה שאני עדיין רוצה אותו אחרי כ"כ הרבה זמן. מצאתי אותו בחנות של המותג ב - Siam Center במחיר אטרקטיבי של 75 ש"ח, אז לא יכולתי לוותר. 


⌘ מסכות בד לפנים: טוב, נעבור לחנויות בMBK. הראשונה כמובן היא Boots. אי אפשר שלא לרכוש כמה מסכות בד, זה עניין חזק במזרח והמחירים היו ברצפה (4 ב-100 באט!!). ניסיתי בינתיים רק אחת (ולכן אינה בתמונה) והייתה מצויינת. נתקלתי גם במסיכות להסרת ראשים שחורים. סביר שכמו תמיד ניסים לא יקרו פה אבל בא לי לבדוק אותן. 


⌘ חמאת גוף של Soap & Glory: אי אפשר להיכנס לבוטס מבלי לקנות משהו של סופ אנד גלורי. ברגע שהרחתי את החמאה גוף הזאת התאהבתי, ולא יכולתי להשאיר אותה בחנות. הריח הלימוני המתוק פשוט מדהים והזכיר לי ריח של פאי לימון. הריח פשוט מושלם מניחה שגם החמאת גוף עצמה מצויינת (לא יודעת איך קרה הדבר שעוד לא ניסיתי את החמאה שלהם!). 


⌘ קרם פנים של לה רוש פוזה: את קרם הפנים הזה רכשתי בהמלצת המוכרת שמתאים לעור מעורב. אני לצערי לא זוכרת את המחיר אבל אני זוכרת ששל הקרם הספציפי הזה היה יחסית אטרקטיבי ולכן קניתי אותו. 

⌘ One Heck of a Blot by Soap & Glory: אחת הפודרות הכי מדוברות Ever והגיע הזמן שגם אני אנסה אותה לא? 

⌘ מסקרה של מייבלין: אם אתן בעניין של פארמים כדאי גם לבדוק את Westons. פחות מצאתי את עצמי שם, אבל כן ראיתי את אחת המסקרות האהובות עלי של מייבלין במחיר לא רע. 

⌘ קונסילר של Collection: בעקבות המלצה של חברה במהלך השיטוטים ב-MBK הקדשתי זמן מכובד לחנות Stardust שממוקמת בקומה השלישית. בחנות יש מגוון מותגים כמו רבלון, ווט אנד וויילד, ג'ורדנה, קולקשן ועוד ועוד. הקונסילרים של קולקשן (שניסיתי המון בעבר ואני מאוד אוהבת ואף פעם לא קונה מספיק ממנו!) היו שם במחירים מצחיקים - הזוג הזה עלה ביחד 250 באט, מה שאומר שכל אחד מהם עלה בערך 13 שקלים. קניתי עוד 2 זוגות כאלה. אני חושבת שיש לי אספקה לכל החיים. 


⌘ מוצרי שפתיים של רבלון וווט אנד וויילד: עוד באותה חנות קניתי כמה ליפסטיקים לחותיים וגם אחד מאט. המחירים של רבלון ממש טובים בתאילנד ומאוד נהניתי לפשפש בחנות ולעשות סווצ'ים להכל בערך. שפתונים זה משהו שמאוד קשה לי לקנות ואם אני כבר קונה אני הולכת על גוונים מאוד טבעיים. אין לי הרבה מהם באוסף האיפור, אז יחסית לעצמי ממש התפרעתי כאן. 


 ⌘ מסכות פנים של Beauty Buffet: חנות המותג הזו חמודה ומתוקה בMBK שמוכרת כל מיני מוצרים טיפוח באריזות קטנות וצבעוניות, צלליות באריזות מקרון ועוד הרבה מאוד דברים מתוקים. הייתי בחנות בדיוק 3 דקות אז לא היה לי זמן לחפור שם, ולכן הלכתי על ההמלצות של הבנות מיוטיוב ורכשתי את המסכות. שתיהן מריחות מדהים! השתמשתי בינתיים רק במסיכת פטל והיא חביבה למדי, אך אמשיך לשלב אותה בשימוש עם מסיכות אחרות. 



⌘ בושם של ג'ו מלון: אני חושבת שגולת הכותרת של הקניות בטיול הזה הוא הבושם של ג'ו מלון. לעומת שאר הקניות זו הייתה קניה מאוד לא מתוכננת. נתקלתי בחנות של המותג בדיוטיפרי בשדה התעופה בבנגקוק, והתחלתי להריח את הבשמים בעיקר לכיף. התעניינתי במחיר והופתעתי שהיה מבצע והבושם הקטן בתמונה היה במחיר של 1900 באט - המחיר הכי טוב שראיתי עד כה לגודל הזה ואמרתי - יאללה, חיים פעם אחת, ורכשתי בהחלטה של רגע. ואיך אני שמחה על הרכישה הזו. חוויית הקנייה הייתה כיפית האריזה שלהם בחנות כל כך יפה וכראוי לתאילנד השירות היה מצוין. בחרתי בריח מאוד מיוחד ואין לי משהו דומה לזה באוסף. האיכות מדהימה ומה עוד יש להגיד, תענוג. זה הרכישה הראשונה שלי מהמותג וזה בהחלט פתח לי את התאבון לעוד.. 

עד כאן הרכישות שלי מתאילנד, מקווה שנהנתן להציץ, קיבלתן מושג מה אפשר למצוא שם והמלצות אם אתן זקוקות להן. תודה רבה שקראתן והמשך שבוע נעים וחמים :) 

CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team