מוצרים שסיימתי #4



בלי הרבה הקדמות וחפירות, אתחיל ישר בכתיבה על המוצרים שסיימתי. כולן כבר יודעות במה מדובר, אז בואו ניגש לעניינים. הפעם יש לי לא מעט מוצרים בגזרת הלקים שהחלטתי להיפטר מהם לאחרונה:


❉ מחזק ציפורניים יהלום של תפוח - ל-ו-ו-ת-ר-! לא אהבתי אותו בכלל, בעיני לא מחזק טוב כמו המחזק של duri ויותר גרוע מכך, הוא לא מונע הצהבה של הציפורן. קניתי אותו דיי מזמן לפני שהתאהבתי בדורי מעל לראש ולא ברור למה לקח לי כל כך הרבה זמן להיפטר ממנו.


❉ מחזק ציפורניים של נייל טק - חלק מסט של 2 מחזקים שבשניהם השתמשתי. אפשר למצוא אותם לפעמים במחירים סבירים ואם אין לכן אפשרות לרכוש את המחזק של דורי הוא יותר טוב מהמחזק של תפוח, את זה אני יכולה לכתוב בוודאות. אבל באמא שלכן, תשתמשו במחזק של duri! 


❉ מחזק ציפורניים Rejuvacote של Duri - אין על המחזק הזה. כבר הזמנתי עוד 2 שיהיו במלאי :) 


 מייבש Good to go של Essie - מחזק טוב, לא טוב כמו Poshe או Seche Vite האהובים. ניסיתי אותו רק כי רכשתי אותו בורשה במחיר טוב של 35 ש"ח (~בקירוב). בארץ הוא עולה 60 ש"ח ובעיני לא שווה את המחיר, ישנם  מחזקים טובים יותר בשוק.





 עוד מוצר שאני ממשיכה לקנות שוב ושוב בשנים האחרונות הוא המייבש Seche Vite. בעיני הוא המייבש הכי טוב בשוק (הידעתן? בצרפתית פירוש השם seche vite הוא - "מתייבש מהר")/


❉ שני הלקים הנוספים בתמונה הם לקים של Nitza עם מברשת דקה ארוכה, המשמשים לנייל-ארט. כשהייתי עושה יותר עיצובים מעניינים הם שימשו אותי המון, אבל לצערי התייבשו לחלוטין. למי שעושה הרבה עיצובים זה נחמד, אבל מאז כבר רכשתי מברשת בודדה ארוכה במחיר מצחיק באיביי. למעט עיצובים שאני עושה כיום זה מספיק לי ולא ארכוש אותם שוב. 




ונעבור למוצרים בגזרת טיפוח עור הפנים! 

❉ מדבקות לניקוי נקבוביות של Essence - את המדבקות הללו רכשתי באחד מהטיולים לאירופה. מדבקות טובות מאוד לדעתי, יותר טובות משל ביוטיקר. גם אהבתי את המדבקות המשולשות לסנטר ולמצח. הייתי רוכשת אותן בשנית אך טרם ראיתי אותן בארץ. בחלק מסניפי סופר-פארם ראיתי שמוכרים מוצרים לטיפוח הפנים של החברה. מקווה שנזכה לראות אותן כאן בהקדם.


❉ Clearex 10% - מוצר בגזרת תכשירים לטיפול באקנה שאפשר לקנות בבית המרקחת. אפרט עליו יותר בקרוב בפוסט שלם שאקדיש למוצרים לטיפול בפצעונים. בנתיים אכתוב לכן שלא רכשתי את המוצר בשנית ועבורי הוא לא עשה את העבודה. 


❉ Midnight Recovery Concentrate של Kieh's - מוצר מדהים שכבר הקדשתי לו פוסט שלם
כבר רכשתי אחד חדש שאצלי בשימוש כמובן :) 




❉ על קרם הלחות האהוב שלי של ג'ייד כבר פירטתי כאן. האמת שלא קניתי אחד חדש, מכיוון שניסיתי את הדוגמית של הקרם ג'ל לחות והגנה של ד"ר פישר (הדוגמית הירוקה) והחלטתי שאני חייבת להתנסות איתו תקופה יותר ארוכה! רכשתי אותו בגודל מלא וכעת אני מנסה אותו לטווח ארוך. מי אמר שאי אפשר להתאהב במוצר מדוגמית? 

❉ עוד שתי דוגמיות שניסיתי הן שני קרמי לחות של קלרינס ו-Decleo'r. הקרם של קלרינס חביב, לא מספיק בשביל שאנסה את הגודל המלא. של דקלואור היה מדהים ואם יום אחד יתחשק לי להתפנק עם קרם לחות טוב ויוקרתי, כנראה שארכוש אותו :). 





❉ מי פנים של גרנייה המכילים תמצית ענבים - לא אהבתי בכלל! הרגשתי שאני משתמשת במים, ממש מוצר מיותר מבחינתי. לא ממליצה על המוצר הזה כלל. 


❉ מסיר איפור עמיד במים של גרנייה, לעור רגיש - מסיר איפור מצוין שלרוב אפשר למצוא במבצעים במחיר טוב, מסיר מעולה לדעתי ובנתיים עד שאמצע מסיר אחר במחיר טוב אמשיך איתו :). 


❉ מסיר איפור דו פאזי של קרליין - מסיר איפור טוב, במחיר טוב. כפי שרואות באריזה הישנה (רכשתי כמות ולכן נשאר עוד
מאז). לעומת המסיר של גרנייה הוא מעט שומני לי מדי וגם מעט יקר יותר לכן מעדיפה של המסיר איפור של גרנייה.




הצלחתי לסיים גם כמה מוצרי איפור...

❉ המסקרה Catrice - Multimizer Lash Multimizer בגרסתה העמידה למים. מסקרה ממש לא טובה לדעתי, זרקתי אותה באמצע השימוש, היא נמרחה, הייתה עם גושים, פשוט לא טובה ולא עושה את העבודה.

❉ שתי מסקרות של מייבלין - את הכחולה Rocket ממש אהבתי אחת המסקרות האהובות עליי וכבר רכשתי עוד אחת. את הצהובה Collosal Go Extreme גם לא אהבתי בעיקר בגלל המברשת שהייתה גדולה מדי ומאוד קשה לעבודה איתה. 






מוצרי טיפוח שסיימתי:

❉ קרם עיניים של בובי בראון - קרם עיניים ממש טוב, אחד הטובים שניסיתי. הוא מוריד את הנפיחות באזור ושומר על העור נעים אבל לא ארכוש אותו שוב כי ניסיתי את קרם העיניים עם האבוקדו של קיהלס ואהבתי אותו ממש, להערכתי הוא עוזר קצת יותר בהפחתת כהויות בשימוש לאורך זמן. לא סתם הרבה בלוגריות משתמשות רק בו. לפחות כרגע אני ממשיכה להשתמש רק בו. 


❉ קרם לילה Korres Mangolia Bark First Wrinkles Night Cream - קרם לילה שרכשתי ב-asos, האמת שאני לא מוצאת אותו באתר יותר, ייתכן שהפסיקו למכור אותו שם כרגע? הוא סכ"ה סבבה, הוא גם לא מאוד יקר ביחס לקרמים אחרים, הוא עלה בערך 20 פאונד. אבל הוא לא מדהים, לא יודעת אפילו להסביר אפילו הוא פשוט לא גרם לאיזה שינוי מדהים במיוחד. מאז ניסיתי קרמים שאהבתי יותר אז כרגע לא ארכוש אותו שוב. אני כן מאוד מסתקרנת מהמותג Korres אז בהחלט ארכוש דברים נוספים בקרוב. 


❉ מסכה לפנים של ג'ייד - כבר כתבתי עליה כאן, מסכה מדהימה, אוהבת אותה מאוד. כרגע לא רכשתי אותו כי בא להתנסות במסכות אחרות אבל אני בטוחה שאחזור אליה בקרוב. 





❉ Body Scrub של חברת Giovanni, בריח לימונענע - הסקראב הזה מאוד שנוי במחלוקת בעיניי. הריח שלו מדהים, והוא באמת סקראב טוב. אני לא יודעת אם ניסיתן מוצרים עם נענע על הגוף אבל זה מאוד מרענן, ברמה שזה עושה תחושה של קור ומן תחושת שריפה כזאת על הגוף. בהתחלה זה היה לי נחמד, במיוחד בימי קיץ חמים במיוחד. אבל ככל שעבר הזמן זה היה לי יותר ויותר לא נעים. הגעתי כמעט עד הסוף אבל התייאשתי והחלטתי שנמאס לי. אז הוא הולך לפח! מאותה סדרה יש סראב סוכר בריח שוקולד מדהים שבהחלט יירכש שוב במהרה. 

❉ קרם גוף של Bath & Body Works, בריח Carried Away, סיימתי כבר דיי מזמן את הסבון מאותה סדרה וכעת סיימתי את הקרם שנכנס בצורה מושלמת למזוודה בטיול האחרון לחו"ל. הריח מעולה הקרם טוב, אבל לא שווה את הטרחה והכסף של להזמין מחו"ל בעיני. אולי אבקש מחברים שנוסעים לחו"ל להביא לי פעם הבאה רק בשביל הפינוק אבל בתכל'ס, אני יכולה להסתדר גם בלעדיו. 





והפעם יש גם לא מעט מוצרים בקטגוריית השיער - 

❉ שלושה מוצרים הם מסכות לשיער - 2 של פנטן ואחת של Style. המסכות של פנטן בסדר, הרגשתי שצריך להשתמש בהרבה מאוד חומר בשביל להרגיש שהשיער נעים. המסכה של Style הרבה יותר טוב וגם פחות יקרה (טיפ - הרבה פעמים מוצרים כאלו דווקא לקנות בסופר כמו רמי לוי הרבה יותר זול ואפשר למצוא אותן ב19.90 או אפילו ב14.90).
את המסכות של סטייל קניתי שוב ושוב ואני מנסה עכשיו את כל הסוגים השונים! אעדכן כשאמצא את המסכה המושלמת 3>


❉ קרם לחות לשיער יבש צבוע ופגום של ד"ר פישר - קרם מעולה, ממש אוהבת אותו לשימוש יום יומי, במיוחד עכשיו כשאני חוזרת לשיער מתולתל אז הוא מעולה לי... (הייתה לי החלקה אבל החלטתי לא לעשות שוב גם מטעמי תקציב וגם כי בתכל'ס אני דיי התגעגעתי לתלתלים שלי בסופו של דבר)


❉ שמפו יבש של בטיסט - אחלה שמפו יבש, מאוד אוהבת אותו, וכמובן שכבר רכשתי חדש מאז. האמת שאני לא משתמשת בו הרבה לאחרונה, סתם מתוך עצלנות, צריכה לחזור להשתמש בו באופן קבוע.


וואוווו זה היה הפוסט הכי ארוך בעולם, פעם הבאה הפוסט מוצרים שסיימתי יהיה קצר יותר וכך יהיה יותר נוח לכולן. אם קראתן הכל תכתבו לי בתגובות! :) חתימה טובה והמשך שבוע טוב! 


CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team