מוצרים שסיימתי #6


אז מסתבר שהפוסטים האלה כן מאוד פופולריים ולכן אמשיך לחלוק אתכן את דעתי על המוצרים הריקים שסיימתי... 
ונתקדם ישר ולעניין , כולן יודעות במה מדובר ואין טעם לברבר... 


לא פחות מ-3 מסקרות הצלחתי לסיים בחודשים האחרונים.. 

★ Unforgetable waterproof mascara של Kiko: אני לא זוכרת מתי קניתי את המסקרה הזאת ואיפה, אבל האמת שזה לא משנה כי לא הייתה כאן איזושהי תגלית מעניינת במיוחד. היא התייבשה מאוד מהר והמברשת שלה לא הייתה נוחה.. האפקט שנתנה לא היה טוב במיוחד ויש הרבה מסקרות טובות וזמינות יותר.
האם אקנה אותה שוב? לא.

★ מסקרה Lash Sensational של מייבלין: ניסיתי כבר המון מסקרות של מייבלין וכשהמסקרה הזו יצאה היה סביב הייפ די גדול ברשת ובצדק. היא מדגישה מאוד את הריסים, מפרידה ומאריכה ולמי שלא אוהבת את האפקט המאוד משמעותי הזה יכול להיות שלא תתחבר. אבל למי שכמוני ואוהבת מסקרה שדופקת עבודה - זאת המסקרה בשבילכן. 
האם אקנה אותה שוב? כן, כבר קניתי וכנראה שגם אמשיך לרכוש אותה. 

★ מסקרה The Rocket של מייבלין: עוד מסקרה מוצלחת מאוד מבית מייבלין, אני כה אוהבת אותה שזאת הפעם השלישית שסיימתי אותה. גם היא מסקרה מאוד מעבה סכ"ה נותנת אפקט דומה ל-Lash sensational וגם היא נהדרתת ואהובה מאוד. את שתי המסקרות האלו קניתי בארץ, אבל אני די בטוחה שניתן למצוא אותן במבצעים יותר משתלמים אונליין. 
האם אקנה אותה שוב? כן. 



החודש סוף סוף החלטתי להעיף שני בשמים שכבר כמעט סיימתי די מזמן וסוף סוף מצאתי את הכוחות להיפרד.. (תודו שגם אצלכן בשמים ממשיכים לשבת ריקים על המדף הרבה יותר זמן ממוצרי טיפוח אחרים!) 

★ Amor Amor של Cacharel: בושם בגודל 30 מ"ל, בושם ידוע מאוד שבטוחה שלרובכן יצא להריח בשלב כזה או אחר. אני חושבת שקיבלתי אותו לפסח שנה שעברה. מאוד סטנדרטי ויומיומי. קניתי מאז את הגודל הגדול וגם אותו אניי עומדת כבר לסיים. עם זאת מאמינה שהגעתי למיצוי שלו וזה דיי כיף להחליף ריחות. הוא שירת אותי בצורה נאמנה אבל אני חושבת שהגיע הזמן שדרכנו ייפרדו. 
האם אקנה אותו שוב? לא.. הגיע הזמן להתחדש ולהתנסות בבשמים אחרים. 

★ Noa של Cacharel: עוד בושם מוכר מאוד מבית קשרל בגודל 30 מ"ל. הריח שלו מדהים בעיני והוא נגמר לי ממש ממש מהר. לקח לי הרבה זמן לזרוק אותו כי נשאר בו עוד ממש טיפה ותקופה ארוכה לא רציתי לסיים אותו. בעיני הוא מאוד מיוחד ויתאים להרבה מאוד נשים לשימוש יום-יומי.  
האם אקנה אותו שוב? מאמינה שבסופו של דבר כן, מאוד נהניתי ממנו ואשמח לרכוש אותו שוב בהזדמנות. 



2 מסיכות מבית Yes to.. אין 2 מסיכות יותר שונות אחת מהשניה, אחת היא הצלחה מסחררת והשניה כישלון נחרץ...

★ Yes to Tomatoes Detoxifying Charcoal Mud Mask: כשראיתי את המסכה הזאת לראשונה באסוס מיד היה לי חשק לנסות אותה. אני מכורה למסיכות ומקפידה על השימוש בהן 3 פעמים בשבוע ולא יכולתי לוותר על מסיכת חימרר במחיר סבבה של חברה מוכרת ואהובה. המסכה הזאת התגלתה כאהבה ממבט ראשון. היא עוזרת לנקות את הנקבוביות, משאירה את העור נקי וחלק ועוזרת להפחית אדמומיות. אבל למה בעיני היא יותר טובה ממסיכות אחרות? הרבה מסיכות חימר\בוץ\פחם ממש מייבשות את העור ויכולות להיות ממש אגרסיביות. השתמשתי במסיכת חימר של בודי שופ והיאא מייבשת את העור אני מרגישה אחרי שימוש בה שאני חייבת לעבוד כל כך קשה כדי להחזיר את הלחות. והכי גרוע, שזהה פשוט סבל, היא מתייבשת בצורה כל כך נוקשה על העור שזה מגיע לרמה שהעור אח"כ אדום ומגורה וזה פשוט כואב! 
אז עם המסיכה הזאת זה לא קורה - אני גם מקבלת את הניקוי, גם העור שלי לא מרגיש שעבר התעללות והכל במחיר פצצה וחברה שמשתמשת בחומרים טבעיים וכו'. 
האם אקנה אותה שוב? כן, כן וכן. 

★ Yes to Cumcumbers Calming Face Mask for Sensitive Skin: עוד מסיכה מבית Yes to שרכשתי מתוך מחשבה שלא תמיד אני רוצה מסכה שמנקה לפעמים אני רוצה מסכה שתזין את העור ותרגיע אותו. מה שקרה לעור שליי אחרי המסיכה הזו - זה בדיוק ההפך מרוגע. אם לא שטפתי אותה אחרי 5 דקות היא השאירה את העור ממש אדום ומגורה כמו שאף מסיכה אחרת שהשתמשתי בה לא עשתה. ייתכן ואני רגישה לאחד הרכיבים שם, מה שמפתיע כי זו אמורה להיות מסיכה לעור רגיש. חשבתי שאולי בפעם הראשונה אולי השארתי אותה בטעות ליותר מדי זמן אז ניסיתי שוב ושטפתי ממש אחרי 5 דקות והתופעה חזרה על עצמה, ונאלצתי בלי הרבה היסוסים לזרוק אותה כמו שהיא, כמעט חדשה לחלוטין. היא כ"כ גרועה שאני אפילו לא רוצה להעביר אותה לחברה אלא פשוט לזרוק אותה לפח. 
האם אקנה אותה שוב? לא, ואני באמת מפצירה בכן להתרחק מהמוצר הזה!



וכעת נעבור למוצרים בקטגוריית טיפוח הידיים!

★ ג'ל לחיטוי ידיים של Bath & Body Works: מוצר שלא צריך הרבה הסברים, עושה את העבודה מריח טוב, מחיר סבבה. נכון שיש כאלה גם בארץ אבל של בודי שום בריחות כאלה מגניבים ובאריזות קטנות וחמודות אז למה שאני לאא אתפנק בריחות מגוונים ויחודיים? החיסרון היחיד שצריך להתאמץ נורא להשיג אותם דרך אנשים שטסים או במשלוח אבל גם ככה אני עושה את זה בשביל הנרות אז זה יחסית בקטנה. 
האם ארכוש אותו שוב? כרגע יש לי סטוק שלהם מקולקציית Halloween, בהחלט ארכוש בהמשך כשיגמרו. 

★ קרם קיוטיקולות של Burt's Bees: מוצר שפעם היה בעיני בגדר חובה לטיפוח הקיוטיקולות והעור שמסביב לציפורן. מאז גיליתי שאני מעדיפה שמני הזנה הרבה יותר (למשל את השמן של opi) מכיוון שהם נספגים מהר ולמעשה אין לי צורךך במוצר הזה. קרם ידיים עושה עבודה מספיק טובה לאזורים שלא מקבלים מענה ע"י השמן כי למען האמת, הידיים שלי לא כ"כ יבשות שאני צריכה 3 מוצרים שונים עבורן. באמת מדובר במוצר טוב, יש לו ריח לימון משגע, ולמי שמעוניינת ניתן לרכוש במחיר לא רע כאן
האם ארכוש אותו שוב? מכל הסיבות שפורטו לעיל, לא. 

★ קרם ידיים של L'occitane: קרם בגודל דוגמית שקיבלתי כחלק מה-Advent Calender שרכשתי בשנה שעברה. קיבלתי 5 דוגמיות שונות של קרם ידיים. כבר סיימתי את רובן. המוצרים שלהם מאוד איכותיים ומריחים נהדר וגם פהה קיבלנו תוצאה דומה. 
האם ארכוש אותו שוב? יכול להיות, אחרי שאסיים את המלאי הבלתי נגמר הנוכחי של קרמי ידיים שיש ברשותי. 



וואו הפוסט הזה נהיה ארוך שאפו אם החזקתן מעמד עד כה. נעבור ל-2 סבוני פנים שהצלחתי לסיים סוף וסוף:

★ Desert Essence Thoroughly Clean Face Wash: את סבון ניקוי הפנים הזה הזמנתי מאייהרב, אני חושבת שזה היה לאחר שראיתי שבלוגרית אחרת רכשה אותו. לא אהבתי אותו מכמה סיבות, שהראשונה והמשמעותית היא הריח. שנאתי את הריח שלו. זה ריח שיש רק למוצרים טבעיים ומי שניסתה יודעת על מה אני מדברת. אני לא אוהבת את הריח הזה ובסופו של דבר זה מה שהכריע את העובדה שהחלטתי לזרוק אותו אחרי שסיימתי בערך שליש ממנו כשהבנתי שנמאס לי לסבול. עוד סיבה שלא אהבתי אותו היא שהוא ייבש לי את העור יותר ממה שאני אוהבת בד"כ. 
האם ארכוש אותו שוב? למרות ביקורות והמלצות דיי אוהדות באייהרב, ממש ממש לא בעיקר בגלל הריח. 

★ סקראב ניקוי לפנים של גרנייה: סבון ניקוי לא רע של גרנייה שניתן למצוא בכל סופר פארם. ניסיתי אותו אצל חברה שישנתי אצלה ואהבתי אותו ולכן החלטתי לרכוש אותו ולהתנסות בו בעצמי למשך תקופה. אהבתי שיחסית לסקראב הוא עדין, הוא בהחלט מתאים לשימוש יום יומי וסכ"ה מסכה לא רעה בכלל בעיקר ביחס למחיר. 
האם ארכוש אותה שוב? יכול להיות שארכוש אותה שוב יום אחד. כרגע אני מנסה מוצרים אחרים. 



עוד מוצרים לטיפוח הפנים שהצלחתי לסיים לאחרונה..

★ קרם ג'ל לחות והגנה מסדרת Young של ד"ר פישר: קרם לחות ללא שומן עם 30 SPF . קניתי אותו בתקופה שהעור שלי סבל יותר מפצעונים והיה יותר שומני. היום לשמחתי העור שלי במצב יותר טוב ואני מגדירה אותו יותר כמעורב מאשרר שומני. לכן מוצרים ללא שומן פחות מתאימים לי. עם זאת כן סיימתי אותו אבל בהחלט הרגשתי שחסרה לי לחות בעור. הוא מצוין לתקופות שהעור מאוד שומני שסובל מאקנה (בעיקרון עדיף קרם לחות עם שומן אבל הייתי מזינה מאוד את העור בלילה אז זה התאזן). 
האם ארכוש אותו שוב? לא, לא כי המוצר לא טוב בעיני אלא כי הוא פחות מתאים לסוג העור שלי כרגע. 

★ The Body Shop Vitamin E Noutrishing Night Cream: בחיפושים אחר קרם הלילה המושלם פניתי אל חברת הבודי שופ וגיליתי אוצר. כל הסדרה של ויטמין E מעולה בעיני אני משתמשת גם בקרם יום מאותה הסדרה ואניי בהזדמנות הראשונה ארכוש מוצרים נוספים להתנסות. קרם לילה מעולה, עשיר אבל לא עשיר מדי, נספג מצוין, מזין את העור ומחזיר את החיוניות. 
האם ארכוש אותו שוב? כן, אני כרגע באמצע קופסא נוספת ואני בחרדות מהרגע שהיא תיגמר... אני צופה פשיטה בביקור  הבא בלונדון.

★ Payot 50 SPF Protective anti-aging Face Cream: המוצר הזה מבחיני הוא תגלית השנה. השנה האחרונה עשיתי מס' טיפולים בהבזקי עוד שמאוד עזרו לי לפצעונים, אבל על מנת להגיע לתוצאות טובו ועל מנת לשמור על העורר חייבים להוציא את התותחים הכבדים. ניסיתי כה מוצרי הגנה לפנים אבל אף אחד מהם אפילו לא התקרב למוצר הזה. המרקם שלו נוח ונספג ממש טוב בעור והוא לא משאיר שכבה לבנה שמוצרים אחרים עם SPF גבוה משאירים הרבה פעמים. אין שום בעיה לשים מעליו מייק-אפ והוא לא פוגע בעמידות. שני יתרונות נוספים שלא פחות משמעותיים, אפשר למצוא אותו בארץ, והמחיר יחסית לא רע. יש לי כ"כ הרבה מה להגיד על המוצר שייתכן ואקדיש לו פוסט נפרד. 
האם ארכוש אותו שוב? כן כבר קניתי ואמשיך עוד הרבה. 

★ עוד שתי דוגמיות שסיימתי שרציתי לשתף - הדוגמית של קרם הפנים של yves roches מאוד אכזבה אותי. בכלל המוצרים של החברה הזאת פחות ופחות חביבים עליי. לעומת זאת דוגמית קרם הפנים של L'occitane מעולה ואם הקרםם  הזה לא היה כ"כ יקר הייתי מאוד שמחה לרכוש אותו על בסיס קבוע. 



הספקתי לסיים 2 סבוני גוף - 

★ סבון קצפת של ללין: בשתי מילים - לא עפתי. קיבלתי את המוצר הזה מתנה ונתתי לו צ'אנס אפילו סיימתי אותו. אבל הוא נגמר מאוד מהר, אין ו ריח טוב מיוחד ובנוסף לכך הוא מוציא ריח של גז שכנראה זה מה שגורם לו לצאת בלחץץ מהפחית. לא נוח להשתמש בקצף וקשה למרוח אותו על הגוף. 
האם ארכוש אותו שוב? לא. 

★ סבון גוף פילינג של Yves Roches בריח תפוח ירוק ואניס: זה פעם שניה שאני מסיימת את סבון הפילינג של החברה, והפעם בחרתי בריח מעניין במהדורה מוגבלת. אני לא נמנית על חובבי האניס אבל הריח כאן היה מאוד עדין ויצר תערובתת מאוד ייחודית בעיני. כפילינג הוא לא מוצלח בעיני ומאז התנסיתי במוצרים מוצלחים יותרץ 
האם ארכוש אותו שוב? לא. 




★ מסכת הזנה עם שמן ארגן מרוקאי של Style: מסכה המיועדת לשיער רגיל עד יבש. בעיני עושה עבודה טובה עבור מסכה שאפשר למצוא ב-20 ש"ח ברמי לוי. משאירות את השיער רך ונעים. המוצר מקיים את מה שהוא מבטיח בצורה ראויה. אני בטוח שיש מסכות יותר טובות, אבל לא הצלחתי למצוא מסכה סביר. בהזדמנות זו אבקש המלצות למי שיש ואמשיך בחיפוש אחר מסכת השיער המושלמת. בינתיים המסכות של style עושות עבודה לא רעה בכלל. 
האם ארכוש אותה שוב? כן.

★ חמאת גוף של The Body Shop: חמאת גוף של הבודי שופ היא אחד ממוצרי הדגל של החברה. בעיני היא עושה עבודה מצוינת ותמיד יש להם ריחות חדשים ומעניינים בכל מיני מהדורות. זאת דוגמא לאחת מהן שרכשתי בברלין ומאוד נהניתי ממנה.. ההסתייגות היחידה שיש לי היא לגבי הגודל. קניתי אותה בגודל התנסות קטן והיא נגמרה ממש מהר כך שבעיני אם כבר קונים מוצר שלהם כדאי להשקיע עוד קצת בגודל הרגיל. 
האם ארכוש אותה שוב? כן רק כנראה שאמשיך לגוון בריחות וארכוש בגודל רגיל. 

★ קצף אמבט של Zoella: כן אני כנראה קצת ילדה ב 12 בליבי אבל אני אוהבת את זואלה ומדי פעם כשמזדמן לי אני מזמינה מוצרים שלה באתר FeelUnique או קונה באנגליה כשאני שם. כחלק מאהבתי לאמבטיות ניסיתי את קצף האמבטט שלה. מאוד התאכזבתי מהמוצר הזה. הוא לא עושה הרבה בועות כמו מוצרים אחרים בשוק, אין לו ריח ייחודי במיוחד וצריך להשתמש בהרבה ממנו בשביל לקבל תוצאות כך שהוא נגמר מהר. 
האם ארכוש אותו שוב? לא, קיימים מוצרים טובים יותר בארץ. 

וואו זה היה פוסט נורא ארוך, בהחלט אשתדל פעם הבאה לכלול פחות מוצרים. 
אאני מאוד נהנית לשתף אתכן וכיף לי גם לעבור את התהליך הזה עם עצמי ותוך כדי הכתיבה להבין מה אני באמת חושבת על כל מוצר ומוצר. 
תודה רבה שקראתן ואם מישהי התנסתה באחד המוצרים אשמח לקרוא על כך בתגובות! 

CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team