יולטה: פינה של חמידות וקסם


את החנות Yooletta לצערי הכרתי יחסית לאחרונה. מה שנקרא - I'm really late to the party. אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. למרות ההכרות עם החנות דרך האתר של החנות ובעיקר דרך האינסטגרם, אין מה להשוות את הביקור בחנות עצמה. לאחרונה גם הגדילו את החנות והיא עברה שיפוץ וזה פשוט תענוג להיכנס אליה. החנות קסומה ומלאה במחברות ומלא מוצרי נייר, מדבקות, מוצרים לעיצוב הבית ודברים יפים. 

לא יכולתי להתאפק ורכשתי כמה מוצרים משם. קודם כל ראיתי את נרתיק הבד עם כל חיות היער שתראו בתמונה למטה. זה פשוט כ"כ חמוד שלא יכולתי להתאפק. היו שם עוד מוצרים מאותה הסדרה ולגמרי התאהבתי בה (למשל זה וזה). 
עוד מוצר שראיתי באותו שולחן ופשוט לא יכולתי להשאיר היא הצלוחית פלמינגו. אני מאוד אוהבת לארח ותמיד כיף לי לאסוף עוד כלים חמודים להשתמש בהם להגיש נשנושים. עור מוצר שלא יכולתי להשאיר למרות המחיר היחסית גבוה היא חבילת המעטפות הפרחוניות. לאחרונה התחלתי להשקיע יותר בכרטיסי ברכה ומעטפות והייתי חייבת לרענן קצת את האוסף. כמובן שגם את הוושי-טייפ שועל לא יכולתי שלא לרכוש. ועוד כמה פיצ'יפקס קטנים שהיו במבצע בכמה שקלים בודדים בכניסה לחנות. 

אוי אם רק יכולתי לבזבז את כל המשכורת שם לגמרי הייתי עושה את זה. היו עוד כל כך הרבה פסלונים חמודים שהייתי מציבה בסלון ועוד מדבקות ו... (עוד דוגמאות למשל)... לגמרי אפשר להעביר שם כמה שעות בלי לשים לב שהזמן עובר. 
בקיצור, אם עוד לא הייתן, חייבות לקפוץ ודחוף. החנות נמצאת בכיכר מסריק בת"א או באתר







CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team