US HAUL: Lush + Bath & Body Works ; קניות מארה"ב


הפוסט הבא הוא הכי סתווי שיכול להיות. עכשיו כשכבר נהיה קריר מעט בערבים, זה בדיוק הזמן להוציא את הנרות מהארון כי מבלים קצת יותר זמן בבית. לחדש את המלאי של מוצרים לאמבטיות מפנקות ומחממות וכמובן להתארגן על תיונים להתחמם איתם מול הטלוויזיה...









הדבר הכי טוב בבן זוג שנוסע לנסיעת עבודה ומשאיר אותי לבד בבית שבועיים, זה כל המתנות והשופינג ששלחתי אותו לעשות עבורי, מוכרחה לומר שהוא עמד במשימה בהצלחה! 

אז הפעם היעד היה ארה"ב. לא הזדמן לי לתכנן את השופינג יותר מדי, אם היה לי יותר זמן מראש הייתי מזמינה למלון שלו גם דברים מחנויות נוספות, אבל גם השלל שהביא לי סיפק אותי בהחלט! מספיק כדי לשתף אתכן ברוח הסתיו שהגיעה לביתי. 

אחת החנויות הכי שוות בארה"ב זה Bath & Body Works, ולצערי למרות שניתן להזמין לארץ באמצעות חברת שילוח זה יוצא מאוד מאוד יקר. אולי יום אחד עוד אנסה זאת, אבל בנתיים יוצא לי להיעזר בקרובי משפחה שנוסעים מדי פעם כל אחד מביא לי כמה נרות במזוודה. זה כבד מאוד אז לא מאוד נעים לי לבקש מאנשים לדחוף את זה למזוודה. אבל כשהבן זוג רוצה לפנק אז בוודאי שאפשר ורצוי להביא לא פחות מ-4 נרות 3 פתילים! גם לשמחתי היה מבצע טוב על קולקציית הסתיו (שאם עוד לא ביקרתם באתר של החברה שפשוט עושה חשק לטוס לחו"ל רק כדי לקפוץ בתוך ערימת עלים יבשים, זה הזמן)

היו שני נרות שידעתי שאני חייבת, Leaves ו- Autumn. אני עוקבת אחרי zoella באופן קבוע והיא המליצה בוידיאו בו פרסמה שלל עצום ומעורר קנאה של נרות על שני הנרות האלה. אז הלכתי בעקבות ההמלצה שלה בהיעדר אנרגיות לעשות מחקר יותר מעמיק. לגבי השניים הנוספים נתתי לבן זוגי יד חופשית וביקשתי שיבחר 2 שמריחים טוב מתוך קולקציית הסתיו. לשמחתי הבחירות היו מוצלחות, הריחות ממש נעימים ויצרו מגוון. הוא בחר את Cider Lane ו- Autumn Sunshine. 

ממש אהבתי גם את המעמד לנר שאפשר לראות בתמונות האחרונות. הוא מתאים לגודל של נרות ה-3 פתילים, והוא חזק ואיכותי. בעיני המעמד ממש מוסיף, אני מתה על זהב ונחושת אז בשבילי זה התוספת המושלמת לפינת הנרות שלי :) השדרוג המושלם, ואפילו לא היה מאוד יקר. 



הייתי כמובן חייבת לגרור אותו גם לחנות של Lush כי איך אפשר לעמוד בפיתוי של המוצרים המיוחדים של הלווין?! 
ביקשתי ממנו כמה מהמוצרים המיוחדים שהם מוציאים לקראת החגים. לצערי בחנות שהוא היה בה עוד לא הביאו את המוצרים של כריסמס (לא לדאוג חבר אחר כבר דאג לי בנסיעה אחרת :) 
אני פחות אפרט בפוסט הזה לגבי המוצרים של לאש כי זה גם מוצרים שהם במהדורה מוגבלת וגם בעיני, כולם דיי דומים זה פשוט מגניב להתנסות בכל מיני. אולי כשאתנסה יותר ויותר אדע להגיד מה האהובים עלי ביותר אבל כרגע, אני בעד כמה שיותר מהכל! :) 

מקווה שאוכל לחזור בקרוב לשגרת כתיבה קצת יותר רציפה, בכל מקרה מקווה שנהנתן מהפוסט או לפחות מהתמונות :) ומקווה שעשיתי לכן חשק. 

תודה שקראתן ונתראה בקרוב xoxo

CONVERSATION

1 תגובות:

  1. קודם כל, איזה כיף שחזרת :) התגעגעתי לפוסטים שלך!
    הפינוקים נראים שווים בהחלט, זה ה-זמן בשביל להתפנק בנרות ריחניים :) כיף כיף כיף!
    שיהיה סתיו מושלם!

    השבמחק

Our Team