קניות | Feel Unique & More


Noa Amor Amor בשמים של קאשארל cacharel



מזמן לא העליתי פוסט קניות טוב. הדברים האחרונים הם מצבור של כמה דברים שקניתי בזמן האחרון בארץ וברשת. 

הראשונים לציין הם הבשמים של Cacharel, שקניתי במבצעים בחג. רכשתי את Amor Amor העדין והמוצלח ביותר וגם את Noa העדין גם כן אבל עם קצת יותר נוכחות. שניהם מהממים, קלאסיים, ולא ברור למה לא ניסיתי אותם עד היום. אפילו בן זוגי החמיא לי מאוד על הבשמים ואמר שהם היו בחירה מאוד מוצלחת! שני הבשמים בגודל 30 מ"ל, ונרכשו בסופר פארם במבצע של 169 ש"ח לשניהם - לא רע! 


עשיתי לא מזמן הזמנה מ - FeelUnique שתיכננתי לעשות הרבה זמן, עם מוצרים של שתיים מהיוטיובריות האהובות עלי Zoella ו- Tanya Burr. ניסיתי מוצרים של זואי בעבר - את הנר (שכבר לא נמכר ככל הנראה) וסבון הגוף. כשיצאה סדרת המוצרים החדשה ידעתי שאעשה עוד הזמנה של מוצרים בקרוב. האמת שעכשיו גם יוצאת עוד סדרת מוצרים לקראת קריסמס ואני ממש עוצרת את עצמי מלא לעשות עוד הזמנה ^_^

המוצרים שהחלטתי להזמין הם: תיק האיפור החמוד שכבר מצא את מקומו בתיק שלי והסקראב - אחד המוצרים שאני הכי מתרגשת לנסות. טרם ניסיתי אותו אבל הריח ממש טוב. בסך הכל מדובר בסקראב סוכר, מקווה שהוא יעשה את העבודה ויהיה נחמד. 


zoella scrubbing me softly coin purse feelunique הזמנה מוצרים זואלה

zoella fizz bar fresh fizz feelunique מוצרים של זואלה הזמנה



החלטתי לרכוש את הסקראב בגלל שסוף סוף שיש לי אמבטיה בדירה אני יכולה פעם בכמה זמן להתפנק, אז רציתי עוד דברים שיהיה לי נחמד לנסות ולהפוך את האמבטיה לכיפית. לא פחות חשוב שתריח טוב ושתשאיר את העור נעים. לכן אני גם ממש שמחה לנסות את ה - Bath Fizzers, טבליות שמתמוססות במים, ומעניקות לחות לעור. אותן כן יצא לי לנסות והן ממש נחמדות, הריח שעושות ממש טוב ובאמת מעניקות המון לחות לעור. 


כשטניה בר הוציאה את המדריך איפור הזה עם רביעיית האיפור החדשה שלה ידעתי שאני חייבת לרכוש אותה. שאני רוצה להזמין איזשהו מוצר שלה אבל הרביעייה הזו פשוט מהממת. הגוונים חומים וחמימים וממש מוצלחים ליום יום. צלליות הנחושת והזהב הם בדיוק בגוונים שאני חורשת עליהם בתקופה האחרונה. ובכלל פיתחתי לאחרונה אובססיה לדברים בצבע נחושת. האיכות מפתיעה לטובה וגם העמידות במיוחד ביחס למחיר. בניגוד למוצרים האחרונים שהם סתם פינוק פה יש באמת מוצר מוצלח ואיכותי שאני ממליצה עליו בלב שלם. 


באותה הזדמנות גם צירפתי את הקונסילר והמייקאפ הנאמנים מסדרת Wake me up של Rimmel. זה מייק אפ שאני אוהבת להשתמש בעיקר בחורף בגלל שלא משאיר את העור מאוד מאט, ומשאיר את העור עם מראה קצת יותר "עירני" כפי שהשם מרמז. בקיץ פחות השתמשתי בו כי אין מה לעשות, בחום של הארץ ועם העור השומני שלי, הוא פשוט לא עמיד מספיק. 


רביעיית צלליות של טניה בר tanya burr hollywood eye palette swatches

מייקאפ וקונסילר wake me up rimmel הזמנה מהאתר feelunique


והאחרון ברשימה שלא קשור לאיפור או טיפוח אבל לא פחות חשוב - 
כוס פלסטיק עם קש של סטרבאקס שהביאו לי חברים שטסו לחו"ל. אני פשוט אוהבת כ"כ לשתות מים בכוסות האלה, זה באמת גורם לי לשתות יותר וזה בהחלט חשוב לבריאות הגוף . בנוסף הרי זה גם תורם לעור ועוזר לו להראות טוב, אני מניחה שגם המוצר הזה בעקיפין קשור לטיפוח :) 

זהו להפעם, אשמח לפידבקים שלכן בתגובות
שיהיה לכולן חג שמח ! תהנו מהחופש האחרון שיש לנו לפני שחוזרים לשגרה עד פסח.. 


כוס פלסטיק עם קש של סטארבקס

CONVERSATION

7 תגובות:

  1. תתחדשי על הרכישות הכייפיות!
    גם אני שמתי עין על פלטת הצלליות הזו של טניה בר, אבל עד שהחלטתי לקנות אותן הן אזלו מהמלאי. הן באמת נראות מוצלחות מאוד והצבעים בול לטעמי. מקווה לשים את ידי על הפלטה החמודה הזו בעתיד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן ראיתי שהיא אזלה מהמלאי, היא ממש מפתיעה לטובה במיוחד ביחס למחיר! בטוח יחזירו אותה למלאי בקרוב 3>

      מחק
  2. איזה התחדשויות כיפיות! גם לי בא משהו של זואלה :) ואני איתך באהבה לכוסות גדולות!

    השבמחק
  3. אני מתה לנסות את הצלליות של טניה בר! תתחדשי מותק!

    השבמחק
  4. המייקאפ של רימל מעולה מעולה! תתחדשי!

    השבמחק
  5. תתחדשי! גם שמתי עין על המייקאפ של רימל כשהייתי בלונדון ובסוף לא קניתי מהחשש שהעור השומני לי לא יסתדר איתו..

    השבמחק
  6. תתחדשי :) הפלטה של טניה בר מהממת [טוב, זו לא כ"כ הפתעה שאני מתלהבת ממנה.. אני הרי חולה על צלליות בגוונים חומים-נייטרליים]
    ואת זואלה בכלל לא הכרתי... אז תודה על ההמלצה :)

    השבמחק

Our Team