חמש החלטות לשנה החדשה

שלום לכן, 
אחרי העדרות לא קצרה נוספת מהבלוג אני חוזרת עם פוסט לא שגרתי. 

קודם כל נעדרתי מכיוון שעברתי דירה, ומי שעברה דירה בחייה יודעת בכמה עבודה מדובר, במיוחד כשלא לוקחים ימי חופש בכלל! שיפצורים בבית, צביעת הקירות, אריזות ומיון של בגדים וחפצים מהבית, נקיונות, סידורים... 
אחרי כל זה אני יכולה לומר שבדירה החדשה היא סוף סוף תפסה צורה, ואפשר לקרוא לה בית (עכשיו רק חסרה הספה שאמורה להגיע בימים הקרובים! דירה חדשה תמיד עושה גם המון חשק לעצב, לחדש... וגם היה כיף למיין ולשמור רק את הדברים שאני באמת אוהבת ומשתמשת ולא סתם לצבור עוד ועוד חפצים שאין לי צורך בהם. 

ונחזור לנושא הפוסט, אני בטוחה שכל אחת טיפה מהרהרת בשנה החדשה בשנה החולפת, מה אפשר ללמוד ממנה, ואיך אנחנו רוצות ששנה הבאה תראה. אז לכבוד המעבר, שבפני עצמו הוא התחלה חדשה, וכעת גם ראש השנה, אלה הם חמישה דברים שהייתי רוצה יותר להתמקד בהם השנה. ואני מתנצלת מראש שזה קצת קלישאות, אבל מה לעשות כנראה שגם אני קצת קלישאתית לפעמים :) 

# לדעת לומר לא - השנה, כשאני מחליטה מה לעשות עם זמני הפנוי, כשאני נתקלת בהזדמנויות ואפשרויות שונות, לדעת במה להתמקד. הכוונה היא יותר בתחום העבודה אבל גם בתחומים נוספים בחיים. אני כבר בשלב בחיים שאני יודעת מה אני רוצה לעשות, ומה הכיוון שלי. אמנם אני עדיין מוצאת את עצמי עובדת על דברים שפחות מקדמים אותי, או מתחומים אחרים רק כי לא נעים לי לומר לא. אבל יותר מזה, כי אני גם בנאדם שלפעמים יש לו נטיה להתפזר. אז השנה אני רוצה ללמוד לומר לא, ולדעת במה להשקיע אז הזמן. 

# לעשות יותר ממה שעושה לי טוב - בשנה האחרונה השקעתי המון בעבודה, גם השקעתי המון שעות וגם רגשית לקחתי המון הביתה. כבר התחלתי לשים לעצמי את הגבולות הנדרשים על מנת לא להישחק, אבל חשוב לי לא רק לא להשקיע שעות נוספות אלא כשאני בבית להשקיע בחיים הפרטיים שלי, למלא אותם בדברים שעושים לי טוב. זה מה שממלא אותנו באנרגיה ונותן את הטעם לחיים והכוח להמשיך. השנה הייתי רוצה לראות יותר סרטים, לטייל הרבה יותר, להשקיע יותר במשפחה חברים ובזוגיות. 

# להיות יותר בטוחה במי שאני - חשוב שנהיה בטוחים בעצמנו ובמי שאנחנו. שלא נחשוב שבגלל הגיל, בגלל ניסיון, בגלל מראה חיצוני, שמישהו יותר טוב מאיתנו. מגיע לנו לתת לעצמנו את הקרדיט על עבודה קשה והשקעה, וצריך לעמוד זקוף עם סנטר מורם ולדעת להראות את זה לעולם. לא להתבייש ולא לאפשר לאף אחד לדרוך עלינו! 

# להשקיע באורח חיים בריא - השנה הייתי רוצה להמשיך לאכול בריא כמו שאכלתי השנה אבל להצליח יותר בגזרת המתוקים! לחזור לעשות ספורט באופן קבוע, ולהכניס את זה לשגרה השבועית שלי. שוב, הייתה תקופה מטורפת אבל הגיע הזמן לחזור לזה. זה כל כך חשוב לא רק לאיך שמרגישים עם המראה החיצוני אלא גם לשינה, לחרדות, ובכלל למצב רוח. 

# לא להזניח את הדברים הקטנים - לא להזניח את הבלוג, את התחביבים שלי - ציפורניים, לקים, אפיה, יצירה. אני אמנם יורדת בתדירה פוסטים שאני בסדר עם זה, אני לא מכריחה את עצמי לכתוב. זו לא העבודה שלי, זה תחביב וכך הוא יישאר. אבל גם לתחביב יש מקום משמעותי ביום יום שלי, ולגמרי הייתי רוצה לשתף אתכן יותר בעולם שלי היום יומי שמלא בהמון דברים שהייתי רוצה לחלוק. ועכשיו כשסיימתי חודשיים מאוד עמוסים במעבר זה בדיוק הזמן לחזור לדברים הקטנים שעושים אותי מאושרת. 

שתהיה לכן שנה טובה, שנה מתוקה, שנה של בריאות, הצלחות, התחלות חדשות, חוויות, שתעשו כל מה שעושה לכן טוב, שתגשימו את המטרות שלכן, שנה מלאה ביופי פנימי שמקרין החוצה, והמון חום ואהבה. 

אשמח לשמוע את ההחלטות שלכן לשנה הקרובה 3>

התמונות מהאינסטגרם שלי, אם אתן עוד לא עוקבות אחרי מוזמנות כעת להצטרף!



CONVERSATION

2 תגובות:

  1. אני צריכה להדפיס ותלות את זה על המקרר :) כי אם הייתי עושה רשימה, אלה בדיוק הדברים שהייתי כותבת, אחד לאחד.
    שתהיה לנו שנה מדהימה, עם הרבה רגעים של אושר ושלווה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת מזדהה, אני מקווה שנצליח לקיים אותם עד כמה שאפשר!

      מחק

Our Team