סבונים לפנים

המלצות סקירה סבון סקראב ניקוי לפנים

אז... אני לא יודעת מה אתכן אבל אני אחת שמחליפה הרבה את שגרת הטיפוח שלי, העור שלי משתנה בין העונות וגם נהיה יותר בעייתי לאחרונה עקב שינוים הורמונליים. בכל מקרה, ניקיון הפנים הוא דבר חשוב, וסבון פנים טוב הוא חלק משמעותי מן הסתם. אני שוטפת פנים באופן קבוע בוקר וערב וזה מאוד מאוד עוזר לשמור על עור פנים בריא עד כמה שאפשר. הנה סקירה של כמה סבוני פנים שניסיתי לאחרונה, מה אהבתי, מה פחות, ומה ארכוש שוב? (מימין לשמאל)

1. Neutrogena - Visible Clear Pink Grapefruit Facial Wash: 
אני מאוד אוהבת את ניוטרוג'ינה, ולא משתמשת במוצרים שלהם מספיק לצערי. רכשתי את שני הסבונים של ניוטרוג'ינה שמופיעים כאן ביחד, והשתמשתי בהם לסירוגין בבוקר ובערב, לפי תחושה. בד"כ בסבון הזה השתמשתי בבוקר, בערב אני מרגישה צורך להשתמש בסקראב, להוריד את כל שאריות האיפור והלכלוך מהיום. 
הסבון הזה לדעתי מעולה, לא מייבש את הפנים, מנקה כמו שצריך כמובן, ופשוט עושה את העבודה. הוא טוען שהוא גם עוזר למנוע ראשים שחורים ופגמי עור. לי יש ראשים שחורים, ופצעונים, ולא הרגשתי שינוי מיוחד בגזרה הזאת אבל הוא כן עושה את העבודה והרגשתי שבשימוש קבוע עוזר לשמור על העור נקי ולמנוע פצעונים, אבל לא יותר מסבון אחר שנחשב טוב. 
מה שכן - הריח, בהתחלה חשבתי שיהיה בסדר, אבל אשכולית אדומה זה ריח שנמאס ממנו אחרי כמה שימושים. כמובן שלא הפסקתי את השימוש בגלל זה, אבל לא ארכוש אותו שוב. אני מאוד מעוניינת לנסות סבונים אחרים של המותג בריחות אחרים שנותנים אפקט דומה. המחיר בסופר פארם בטווח שבין חמישים למאה ש"ח, תלוי במבצעים. 
סכ"ה אהבתי, אתן לו ציון 7 מתוך 10, מוצר טוב, אבל הריח שלו - פשוט לא!. 

2. Neutrogena - Visibly Clear Pore & Shine Daily Scrub: 
נמשיך לסקראב של ניוטרוג'ינה, בריח מנדרינה וליים. הריח היה עדין לדעתי - אני לא חובבת של ריחות פירות הדר ומצאתי אותו נעים. הסקראב טוען שנותן לעור אפקט מאט ועוזר לכיוון הנקבוביות. האמת, שלטעמי אכן מעניק לעור תחושה שיותר מתוח, ואפקט מאט. 
עם זאת הוא טיפה מייבש, והסקראב יחסית גס, אני חושבת שמתאים לעור צעיר יותר. אני חושבת שיש סבוני פילינג יותר עדינים בשוק ולכן למרות שהמחיר האטרקטיבי אני חושבת שלא ארכוש אותו שוב. וכפי שציינתי קודם, אני מאוד מעוניינת לנסות סבונים נוספים של המותג, מקווה שאמצא לי סבון שיותר קולע לצרכים שלי! 
אתן לו ציון 6.5 מתוך 10, מדובר במוצר טוב, אבל הפילינג גס מדי. 

3. תרחיץ לפנים של Dove לכל סוגי העור:
נראה לי שזה אחד מהמוצרים שלכל אשה בעולם יצא לנסות באיזשהו שלב בחייה. ניסיתי אותו בעבר, והפעם קיבלתי אותו כחלק מאריזת מתנה של 3 מוצרי דאב. בהתחלה השתמשתי בו לנסיעות, אבל אז גיליתי שיש לו תכונה מאוד חשובה - הוא מאוד לחותי. הוא משאיר את העור מאוד לח ולא מייבש, כצפוי ממוצר של דאב, חברה שמתגאה בלחות של מוצריה. 
אז למעשה השתמשתי בו בבקרים בימים שהרגשתי שהעור שלי קצת יבש וצריך את הזריקת לחות הזאת. 
לא מדובר במוצר יקר ולכן אני חושבת שארכוש אותו שוב, בשביל המחיר שווה שיהיה לי אותו בבית למדי פעם כשאני לא רוצה לייבש את עור הפנים אלא לשמור על לחות. 
אתן לו ציון 8 מתוך 10, מאוד טוב כדי לשמור על העור מהתייבשות ונותן תמורה טובה למחיר. 

4. Kamedis - תרחיץ פנים לעור שמנוני:
חברת קמדיס ידועה במוצריה המעולים לעור הפנים, ניסיתי כבר את סבון הפנים שלהם שהיה מצוין. גם כאן לא התאכזבתי. מדובר במוצר ללא פרבנים, וללא SLS, לא מצוין מעבר לכך איזשהן הצהרות מיוחדות למה המוצר מסייע וקצת חבל. הריח של המוצר מאוד עדין, מזכיר לי טיפה ריח של אלוורה. מדובר בסבון שלא מייבש את הפנים, מנקה טוב ופשוט עושה את העבודה. 
המחיר גם לא רע, כמו טווח המחירים של ניוטרוג'ינה, וומקבלים כמות יפה של מוצר שבכל שימוש צריך להשתמש בממש מעט אז הוא מחזיק תקופה ארוכה. 
ציון 8 מתוך 10, עושה את העבודה, תמורה יפה למחיר.

5. Clinique - 7 Days Scrub Cream rinse-off formula:
אני מודה, הסבון הזה הצליח להפתיע אותי ממש! אחד הסקראבים הטובים שניסיתי. מדובר בסקראב עם גרגירים קטנים ועדינים, אך שלגמרי עושים את העבודה. הוא לא מייבש את העור, ומשאיר עם עור חלק ונעים. אין לו ריח מיוחד שבעיני זה יתרון, לא אוהבת ריחות במוצרים לעור הפנים.
בתמונה הגודל הוא של דוגמית שקיבלתי, אני מודה שטרם הספקתי לקנות עוד את הגודל המלא אבל זה יקרה ממש בקרוב (צריכה לסיים עוד כמה סבונים לפני :), ולכן טרם יודעת להתייחס למחיר. אבל אני יודעת שכל כך נהנתי ממנו שאם הוא בטווח מחיר סביר של מאה ש"ח פלוס מינוס הוא לגמרי שווה את זה.
ציון 9 מתוך 10 כי הסקראב הזה עונה על כל הציפיות.

6. Dr. Fischer - Oil Control Foaming Gel מסדרת Genesis: 
ג'ל מקציף של ד"ר פישר, האמת שיש לי אותו לא מעט זמן ואחרי שצילמתי את התמונות אפילו לא הצלחתי למצוא אותו שוב בחנויות או באתר. ייתכן ושינו לו אריזה, או שפשוט החליפו אותו למוצר הזה. לפיכך לא אתעמק יותר מדי במוצר הספציפי הזה אבל אציין כי ג'ל מקציף זה סוג סבון שלא אחזור אליו. הרגשתי שמעבר למלא קצף הוא לא עושה לעור הפנים שלי יותר מדי ואפילו גורם למעט גירוי.
המחיר היה סביר של כמה עשרות שקלים בודדים אבל במחיר הזה אפשר למצוא סבונים טובים יותר.
5 מתוך 10, לא היה גרוע, אבל גם לא היה טוב.

עד כאן פוסט הסבונים לפנים שניסיתי לאחרונה, מקווה שאהבתן את הפוסט ושבכלל מתחברות לסקירות ממוקדות של מוצרי טיפוח. אני בכל אופן מאוד נהנת לחלוק אתכן את המסע שלי במציאת שגרת הטיפוח המושלמת ואמשיך לשתף אתכן!
תודה רבה שקראתן, והמשך שבוע טוב ♥♡♥♡♥♡♥♡

*סבון חברת kamedis התקבל לסקירה




CONVERSATION

4 תגובות:

  1. נראים מוצרים מוצלחים, במיוחד בא לי לנסות את שני המוצרים של ניוטרוג'ינה שכן ריחות הדרים הם האהובים עלי ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. ניוטרוג'ינה חברה טובה, בא לי ממש לנסות עוד מוצרים שלהם, אני בטוחה שאמצא את האחד שלי :)

      מחק
  2. סיקרנת אותי לגבי המוצר של דאב! אני מחפשת סבון לבוקר שלא ייבש לי את הפנים, אבדוק אותו בביקור הבא בסופר פארם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מוצר כ"כ קלאסי, הוא נחמד ומתאים להרבה סוגי עור לדעתי

      מחק

Our Team