קניות בסינגפור | Singapore Shopping

  קניות בסינגפור איפור וטיפוח | Singapore Shopping

  קניות בסינגפור איפור וטיפוח | Singapore Shopping

  קניות בסינגפור איפור וטיפוח | Singapore Shopping



בחודש שעבר בן זוגי היקר נסע לסינגפור ל-8 ימים. האמת שגם עבר מהר כי בזמן הזה בעיקר עבדתי, ובנוסף הוא חזר עם לא מעט דברים מהווישליסט שהעברתי לו מבעוד מועד. סינגפור ידועה מאוד בקניונים שלה, יש שם כל כך הרבה מותגים. אני מודה שלא מצאתי המון המלצות על קניות מסינגפור אבל מצאתי מספיק כדי להכין ווישליסט מכובד. הנה התרומה הקטנה שלי לאינטרנט על מה אפשר לקנות בסינגפור בתחום הטיפוח והיופי.



קניות בסינגפור איפור וטיפוח בודי שופ

קניות בסינגפור איפור וטיפוח בודי שופ



אני כל כך אוהבת את The Body Shop, אחד המותגים האהובים עליי, ביקשתי משם לא מעט מוצרים:

✻ Honey Bronzing Powder - המוצר שהכי התלהבתי לקבל! מדובר כמובן בברונזר המפורסם של הבודי שופ. אני ביקשתי אותו בגוון 03 Medium Matte (קיימים ארבעה גוונים). האריזה ממש מגניבה ויפה, והמוצר עצמו מעולה, כבר יצא לי להשתמש בו כמה פעמים. הגוון מאוד עדין וטבעי ומיטשטש ממש טוב.

✻ Vitamin E Nourishing Night Cream - עוד מוצר מפורסם של החברה הוא קרם הלילה עם ויטמין E. קרם עשיר, אבל שנספג ממש טוב, לא מהקרמים שממש מרגישים אותם בבוקר ונשארים על העור. הקרם הזה נספג ומשאיר את העור עם תחושה באמת טובה. השתמשתי בו כל יום בחודש האחרון ואני מאוד מרוצה. אני לא יודעת מה אעשה כשהוא ייגמר, מעולם לא אהבתי קרם לילה כמו זה. אני כבר חייבת לתכנן איך לחדש את המלאי! 

✻ Seaweed Iconic Clay Mask - עוד מוצר שמאוד נמכר אבל פחות שמעתי עליו האמת הוא מסכה לפנים עם חימר ואצות ים. אני כמובן עוברת תקופה מאוד בעייתית עם עור הפנים שלי (בעיקר מסיבות הורמונליות) ואני כל הזמן מחפשת עוד מוצרים שיעשירות את העור. עוד לא ניסיתי את המסכה אבל אמורה להיות מוצלחת! 

✻ Super Volume Mascara - מדובר במסקרה שאמור להיות לה אפקט מאריך לריסים. טרם ניסיתי אותה כי עוד יש לי מסקרות בשימוש כרגע (אסנס ומייבלין למי שסקרנית :) אבל אני לא יכול לחכות להשתמש בה! 

✻ שמנים ריחניים - אף פעם לא מזיק להוסיף עוד כמה שמנים ריחניים למבער לאוסף. הריחות שרכשתי הם Strawberry, Satsuma, Sandalwood & Ginger. כולם מאוד איכותיים ומוצלחים. 



  קניות בסינגפור איפור וטיפוח בודי שופ Honey Bronzing powder
The Body Shop Honey Bronzing Powder 
Urban Decay Naked Palette קניות בסינגפור

Urban Decay Naked Palette קניות בסינגפור

Boscia Luminizing Black Mask
Boscia Luminizing Black Mask


ואיך אפשר שלא להתחדש במשהו מספורה. ביקשתי אמנם רק שני מוצרים אבל כל אחד עולה לא מעט. 

✻ Urban Decay Naked Palette - מה עוד אפשר להגיד על הפלטה המפורסמת בעולם? רק שהגיע הזמן שגם לי יהיה אותה. אהבתי מאוד שזה מגיע עם דוגמיות של הפריימר לעיניים המפורסם של החברה, ואני מחכה לנסות גם אותו. 

✻ Boscia Luminizing Black Mask - עוד מוצר מפורסם שיש עליו ביקורות חיוביות ברחבי הרשת. המסכה השחורה של חברת boscia עם פעולות של ניקוי, טיהור והבהרה של העור. המסכה מתייבשת על הפנים ומתקלפת, עוד לא יצא לי לנסות מסכה כזו. מקווה שהיא שווה את ההייפ סביבה ואת המחיר !



  קניות בסינגפור איפור וטיפוח | Singapore Shopping

  קניות בסינגפור איפור וטיפוח | Singapore Shopping

  קניות בסינגפור איפור וטיפוח | Singapore Shopping


ועוד כמה דברים קטנים לשלל...  

✻ כוסות של סטארבקס - בגלל שיש לי חתולים אני מאוד אוהבת לשתות מים בכוסות הסגורות האלה. מעבר לזה שהן יפות ומגניבות ושזה ממש כיף לשתות עם קש, היתרון שלהן הוא שהן סגורות. כך החתולים לא יכולים לשתות לי את המים אם העזתי חס וחלילה להשאיר כוס מים על השולחן. 

✻ ארנק של Fossil - האמת שזאת הייתה לגמרי מתנת פינוק מחבר שלי. הארנק שלי של עמנואל שהיה לי כמה שנים החל להיפרם. והגיע הזמן להחליפו בארנק יפה ואיכותי. מעבר לזה שהוא מהמם, בפנים שלא בצבע טורקיז, הוא מאוד פרקטי. מאוד מרוצה ממנו! עכשיו נשאר רק להתחדש גם בתיק במקום התיק החרוש שלי. 

✻ שמפו יבש של בטיסט - אני לא זוכרת כבר איפה ראיתי את ההמלצה אבל ברגע שהבנתי שניתן למצוא את השמפו היבש של בטיסט שם שלחתי את חבר שלי שמצא אותו באחת מחנויות הדראגסטור שם. בטוחה שאם הייתי שם בעצמי הייתי מוצאת לי עוד הרבה דברים שווים אבל לא רציתי להטריח אותו אחרי כל מה שכבר טרח להשיג עבורי. 

אז זהו, תודה רבה שוב לחבר שלי שהפתיע אותי ממש שמצא הכל! 
למי שנוסעת לסינגפור - ממה שהבנתי יש עוד כ"כ הרבה חנויות ומותגים מוצלחים שם, שווה לבוא ערוכים בהתאם לשופינג רציני. מקווה שנהנתן מהפוסט ואשמח לקרוא תגובות :) 



CONVERSATION

3 תגובות:

  1. ואו איזה כיף, כמה פינוקים!! תתחדשי מתוקה!

    השבמחק
  2. איזה כיף!!! סינגפור - חלום! :)
    הכוס של סטארבאקס... כן, אותה! :)
    שלחו לי במיוחד מארה"ב, והיא הגיעה סדוקה מבפנים.. אוי כמה שהתאכזבתי :/
    מעבר לכך, התחדשויות כיפיות ומפנקות, תתחדשי!

    השבמחק
  3. אהאהאהה כולי קנאה!! אני גם זוממת לי על הברונזר של הבודי שופ ^_^

    השבמחק

Our Team