מוצרי אבקה



הקונספט של מוצרי אבקה חדש לי, ולאחרונה יצא לי לנסות 2 מוצרים שמאוד אהבתי. גם בגלל שהכל אבקה זה כיף לדעת שהמוצר מכיל רק את החומרים הטובים במוצרים בלי כל מיני חומרים לריח לצבע ולמרקם וכו'. 

המוצר הראשון הוא Rice Exfoliator של חברת GIGI*, שהוא בעצם אבקת ניקוי לעור הפנים. האבקה מכילה אבקת אורז (חלקיקים מהקליפה של האורז), שיבולת שועל וחומצה סיליצילית (שתורמת רבות לניקוי העור).

את האבקה מערבבים עם מעט מים ונוצר מרקם יותר סמיך שדומה לסבון פילינג. לאט לאט הגרגירים נמסים תוך כדי העיסוי לתוך עור הפנים. יש לעסות את החומר כדקה ולאחר מכן לשטוף במים. 
השתמשתי במוצר כמספר שבועות ואני מאוד מרוצה ממנו וההשפעה שלו על העור. הרגשתי שהוא משאיר אותו בגימור דיי מאט אבל לא יבש מדי כמו סבונים אחרים לפנים. הוא לא כ"כ טוב בהסרת איפור לדעתי ולכן אני אוהבת להשתמש בו בבוקר, כך שעור הפנים שלי נקי ולא יבש מדי לפני שאני שמה איפור. 

המחיר הוא 278 ש"ח לבקבוק של 200 מ"ל, אותו רוכשים כמו את כל מוצרי החברה אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי בלבד. אמנם לא מדובר במוצר שניתן למצוא בכל חנות וכן מעט יקר. עם זאת הוא באמת איכותי ומכיוון שיש להשתמש בממש מעט אבקה כל פעם מחזיק מעמד זמן רב. למי שמחפשת מוצר איכותי וקצת שונה ממליצה לרכוש כשמזדמן. 



Rice Exfoliator של חברת GIGI

Rice Exfoliator של חברת GIGI

Rice Exfoliator של חברת GIGI



מסכת ניקוי רעלים של חברת TruSelf Organics, היא מסכה מהוללת ברחבי הרשת שיש סביבה הרבה הייפ. 
ליין המוצרים נוצר ע"י בלוגרית לייף סטייל מארה"ב, וכולו מכיל חומרים אורגניים בלבד ללא חומרים כימיקליים. תוכלו לקרוא עוד עליה באתר החברה

שוב מדובר במוצר אבקתי, מערבבים כמו קטנה עםמים עד שנוצר מרקם משחתי. ממליצה לשים מעט מים ולהוסיף במידת הצורך, לקח לי משום מה כמה נסיונות להבין את הכמויות המדוייקות (קצת כמו להכין טחינה P: ). 
המוצר הזה מתיימר לטפל בכל בעיה אפשרית - אקנה, ניקוי וטיהור, כיווץ נקבוביות, טיפול באדמויות ובקמטים. המסכה באמת טובה, אבל כמו כל מוצר אחר אין פה קסמים ושום דבר לא נעלם בין לילה. עם זאת, בשימוש קבוע היא בהחלט תורמת הרבה לעור - במקרה שלי בעיקר לפצעיונים, לכיוות הנקבויות וגם קצת לאדמומיות. 

מס' הערות - אין צורך להכין כמות גדולה של חומר כי מספיק למרוח שכבה דקה בלבד (אחרת לוקח למוצר הרבה זמן להתייבש. אבל גם אם יצא לכן הרבה בטעות אפשר לשמור בתוך קופסא סגורה במקרר. 

חשוב! כשמתחילים להרגיש שהמסכה מתייבשת, ממליצה להוריד אחרי דקה או שתיים ולא לחכות מעבר לזה. כשהמסכה מתייבשת היא ממש מותחת את עור הפנים ולא "בקטנה" כמו מסכות אחרת אלא ממש ברמה של כאבים ואדמומיות בעור אם לא מורידים בזמן. מניסיון מר - יש לשים לב לנקודה הזאת. 

המחיר שלה הוא 19.50$ שזה מחיר סבבה ואפילו די נמוך, אך המשלוח לארץ מוסיף עוד 12$. כמובן ככל שמזמינים יותר מוצרים המחיר יותר משתלם. ההמלצה היא לעשות הזמנה גדולה או לחבור למישהי ולהזמין ביחד. 

***

עד כאן הפוסט שלי על מוצרי אבקה, אשמח לקרוא מה דעתכן והאם ניסיתן מוצרים אבקתיים אחרים שהיו טובים? 
שיהיה לכולן חג שמח! :) 




Truself Detoxifying mask

Truself Detoxifying mask




CONVERSATION

4 תגובות:

  1. ואוו! פעם ראשונה שאני שומעת על מומרי אבקה לניקוי משהו חוץ מכביסה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי זו הייתה התנסות ראשונה ומוכרחה לומר שממש נהנתי ממנה :)

      מחק
  2. פוסט מפתיע! גם אני פעם ראשונה שומעת על מוצרי אבקה לניקוי, והם ממש מסקרנים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת גם אני בהתחלה הייתי מופתעת וסקפטית אבל זה התגלה כמשהו ממש מעניין שממש אהבתי :)

      מחק

Our Team