קניות לחודש מרץ | March Haul




אחרי עוצר קניות של כמה חודשים... לא התאפקתי! הזמנתי מוצרים חודשים מאייהרב ואסוס. 


סבון לפנים של Dessert Essence - אני קצת התמכרתי לסבוני פנים לאחרונה... אני מתכננת להעלות סקירה מפורטת על כמה מוצרים בקרוב. חיפשתי עוד סבון פנים ללא פילינג ועל הסבון הזה יש המלצות טובות באתר. המחיר הוא 6.24$ ל-250 מ"ל שזה מחיר חבל על הזמן לגודל. מקווה שלא יאכזב! אעדכן. 


קרם לחות לעור שמן של Simple - לאחרונה החלו למכור את מוצרי חברת Simple באסוס, והחלטתי לנסות אותם לאור המחיר האטרקטיבי. על המוצר כתוב שהוא מכיל אבץ: לעור בריא וחלק, שהוא מאזן את השומניות בעור ועושה אותו פחות בוהק. מבטיחה לעדכן האם משתלם. אני שילמתי עליו 3.99£, שזה שוב מחיר ללא תחרות, ועכשיו הוא עולה אפילו פחות 2.79£. אעדכן גם לגביו!







מברשת להנחת צללית של ריל טכניקס - ה-Shading brush יכולה לשמש גם להנחת צללית בכפל של העין או על גלגל העין. טרם התנסיתי בה כך שעוד לא יודעת מה הכי יתאים לי. בכל מקרה אני חושבת שנכון שכרגע עם קניית המברשת הזו יש לי את כל המברשות של ריל טכניקס שרציתי.... הגיע הזמן להתפתח למחוזות אחרים. מחירה 5.99$. 


סט סומק וברונזר של ELF - שם הסט הוא St Lucia ובא לי עליו כבר הרבה זמן. יש לי רק ברונזר אחד של מאק שעומד להסתיים (אני לא אוגרת מוצרי איפור!) והגיע הזמן לנסות משהו חדש. גם הסומק יותר בהיר ואפרסקי מהגוונים שיש לי היום, יהיה נחמד להתנסות בעוד גוונים. המחיר הוא 3$. 






★ התיונים היו סתם פינוק שהוספתי לחבילה בפחות מדולר ל-3 תיונים. נחמד להתנסות, למרות שהיה יותר נחמד ששלחו מתנות בחבילה P=. 


מסכת לחות של Nu pore עם מלפפון ואלוורה - המסכות האלה תמיד נחמדות וזה פינוק שכיף לשים לפעמים. במיוחד אחרי ימים בהם אני שמה מסכות ניקוי שנוטות לייבש מאוד, כך שלהזין את הפנים חזרה בלחות זה נחוץ. המסכות עלו 2.95$ ועכשיו נמכרות בחצי דולר באייהרב! שווה.






קונסילר Wake Me Up של רימל - הקונסילר האהוב עליי עומד להיגמר והייתי חייבת לחדש את המלאי. המכיוון שעוד מעט מגיע הקיץ כבר קניתי אותו בעוד גוון כהה יותר.וא כל כך נוח לשימוש וחבל לי מאוד שלא נמכר בארץ - מומלץ בחום. מחירו 5.49£ וכעת נמכר בעוד הנחה. 

קונסילר Healthy Mix של Bourjois - טרם יצא לי להתנסות בקונסילר הזה, ונמכר באסוס במחיר מעט זול יותר מאשר בארץ אז הזמנתי אותו. הגוון טיפה בהיר לי כך שאוכל להשתמש בו רק עכשיו בחורף אז אנסה אותו כבר בימים הקרובים. מחירו באסוס 7.99£ גם עליו אעדכן! 


מקווה שנהנתן מהפוסט, אם אתן מכירות חלק מהמוצרים ויש לכן המלצות או דווקא חוויה הפוכה, אשמח לקרוא



CONVERSATION

6 תגובות:

  1. תתחדשי! נראים מוצרים מעולים :)

    השבמחק
  2. המוצרים של סימפל מעולים, תהני!

    השבמחק
  3. תתחדשי! מחכה לשמוע עדכונים על הסבון והקרם!

    השבמחק

Our Team