איך יודעים שבא אביב...



אז, למרות שהיום יום חורפי למדי, היום הוא יומו הראשון של האביב, והשבועיים האחרונים היו אביביים למדי. הזדמנות נהדרת לטייל בצפון, הייתי חייבת לחלוק את היופי של הצפון עכשיו, מצרפת לכן כמה תמונות מהגולן אותו ביקרנו פעמיים (!) בשבועיים האחרונים. הפריחה מדהימה עכשיו. בנוסף נסענו לחרמון, לראות ולהנות קצת משאריות השלג. התמונות הן טעימה קטנה מכל הצבעוניות שיש כרגע בשבילים ובשדות. 
לא יכולתי גם לא לנצל את האנרגיות שמגיעות תמיד כשחוזרת השמש ויוצאים מהתנוחה הקבועה ליד המפזר חום מול הטלוויזיה שישבתי בה כל החורף, והכנתי עוגיות גרנולה ושוקלד צ'יפס. לא הכי בריא בעולם אבל לפחות הום-מייד. 





Gade 375 Red Glam ג'ייד

ג'ייד לאחרונה הוציאו כמה צבעים אדומים חדשים, ועם המבצע שהיה בסופר פארם של ג'ייד ב-10 שקלים לא יכולתי להתאפק והרמתי אחד. האדום המקסים הזה נקרא Red Glam 375. באופן מפתיע לא היה לי לק אדום של ג'ייד עד היום, כיף עכשיו שיש לי במדף הג'ייד את כל צבעי הקשת. הוא נותן כיסוי מלא בשתי שכבות. מבחינת עמידות, התחיק להישחק בקצוות לאחר שלושה ימים. אצלי זה יחסית סביר. 

Gade 375 Red Glam ג'ייד

Gade 375 Red Glam ג'ייד

ועוד באווירת האביב גם בגזרת הריחות, התחלתי השבוע להשתמש במוצרים של Zoella, אותם הזמנתי כשהיא הוציאה אותם בסביבות נובמבר אבל בגלל הריחות האביביים שלהם דחיתי קצת את השימוש בהם. האווירה בחוץ עשתה לי חשק והשתמשתי בנר ובסבון. הסבון מקציף ביותר, לצערי אין לי אמבטיה בבית אבל יש לו ריח נהדר והוא כיף לשימוש. לנר ריח טוב, לא מאוד דומיננטי בבית לצערי. את שני המוצרים לא ארכוש שוב לדעתי אבל נחמד להתפנק ולהתנסות במיוחד כשזאת מישהי שאני עוקבת אחרי המון זמן ובא לי לפרגן. 

בברכת אביב שמח לכולן! שיהיה שבוע טוב, שנדע ימים סבלניים יותר. 

Zoella Beauty Products

CONVERSATION

4 תגובות:

  1. תמונות מקסימות יקירה! אביב שמח :)

    השבמחק
  2. איזה תמונות יפות!!! התיק של זואלה כל כך חמוד, בא לי עליו! והאדום הזה פשוט הורססס

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! התיק של זואלה מהממם הייתי פשוט חייבת אותו חח

      מחק

Our Team