מועדפים: פברואר 2015

mac plumful, מייבלין קולור טאטו, נינה ריצ'י

אז.. מועדפים. פעם ראשונה שאני כותבת פוסט מועדפים. למרות שאני מ-א-ו-ד אוהבת לקרוא פוסטים עם מועדפים, אני לא בטוחה שאני הכי מתחברת לכתיבה שלהם, אבל לנסות לא הרג אף אחד!!!! 

המוצר הראשון שהשתמשתי בו מלא החודש הוא הליפסטיק MAC Plumful. זה בדיוק הגווניםש אני אוהבת ליום יום, שנותן מראה כזה של *השפתיים שלך אבל טוב יותר*. למען האמת אני אפילו מעדיפה טיפה למרוח אותו על השפתיים עם האצבע כדי שהצבע יהיה פחות חזק. אני לא הולכת אף פעם עם אודמים ממש בולטים או פיגמנטיים מדי. ככל שהמראה יותר עדין וטבעי - כך יותר טוב. בכל מקרה, אחלה אודם ליום יום לעבודה. 

בנוסף, התאהבתי החודש ב Color Tattoo של מייבלין בגוון On and On Bronze. קצת בדיליי אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. הצללית נותנת מראה עדין, מאיר את העיינים, והיא ממש עמידה. ממש אהבתי לשים אותו ליום יום לעבודה, וזה פשוט מחזיק! עמידות, עדינות - קניתם אותי! למה לקח לי כל כך הרבה זמן לנסות את זה?!. הדבר היחיד שעוד לא החלטתי אם עדיף לשים ולטשטש אותה עם מברשת או עם האצבעות. כל פעם אני מנסה משהו אחר וטרם החלטתי. 

הבושם שהתאהבתי בו החורף הזה הוא Nina של נינה ריצ'י. הריח מתוק, אבל לא מתוק מדי. הוא ממש מתאים לחורף ואני משתמשת בו לאחרונה כל יום. קניתי אותו במבצע ביחד עם קרם גוף באותו הריח - פשוט משגע! 

והדבר האחרון שענדתי הרבה החודש היא השרשרת זהב הנ"ל, שפשוט הולכת נהדר עם פריטי חורף - סוודרים, חולצות מכופתרות וסתם חולצות ארוכות. ממש משדרג ומקסים. קניתי אותה בדוכן של Asaf & Tomer בדוכנים של יום שישי ברח' דיזינגוף בת"א, אבל יש גם דוכן קבוע בסנטר. אם אני לא טועה היא עלתה בסביבות ה- 120 ש"ח.

מה היו המועדפים שלכן לחודש פברואר? 

CONVERSATION

2 תגובות:

  1. מאז ומעולם הקולור טאטו היו ברשימת המועדפים החודשית שלי, בסיס נהדר לכל מראה..

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! אני חייבת לרכוש לעצמי עוד כמה בדחיפות!

      מחק

Our Team