מוצרים שסיימתי #2


אני לא אוהבת פוסטים ארוכים מדי, ולפוסטים כאלה יש פוטנציאל להיות ארוכים מאוד! אשתדל להיות מתומצתת ולעניין ככל האפשר! 


שלושה מוצרי איפור שסיימתי לאחרונה - 
מסקרת SCANDALEYES של RIMMEL - סכ"ה אהבתי את המסקרה. אני יודעת שיש כאלו שממש לא אהבו אותה, ויש כאלה שממש מתות עליה. אני חושבת שאני איפושהו באמצע - היא מאוד מעבה בנוסף למאריכה וזה משהו שצריך לקחת בחשבון - לפעמים ליום יום זה הרגיש טיפה כבד. 
האם ארכוש אותה שוב? ייתכן מאוד שכן, אבל יותר סביר שאזמין אותה מאתר כלשהו כי סביר ששם יותר זול מהסופר פארם היכן שקניתי את הנוכחית. כרגע דיי בא לי לנסות מסקרות אחרות ואני כרגע מנסה מסקרות של מייבלין. 

מייק אפ של קליניק Anti-blemish solutions - מייק אפ עם כיסוי דיי טוב, בגוון שהתאים לי יותר בחורף\אביב. זה אחד המייקאפים הראשונים שניסיתי ולמען האמת הוא לא נגמר פשוט הוא כבר היה יישן ובאיזשהו שלב החלטתי שאני לא מסוגלת לשים עליי מוצר כ"כ ישן שיש לי מעל לשנתיים. 
האם ארכוש אותו שוב? כרגע לא. יש הרבה מייקאפים אחרים שניסיתי מאז שאהבתי יותר. 

קונסילר של collection - מוצר מעולה!!! כל כך התבאסתי לסיים אותו כי אני לא אהיה באנגליה בקרוב וכל כך אהבתי אותו. למיטב ידיעתי אין איך להזמין אותו באינטרנט, אני ממש מקווה שייצא לי איכשהו להשיג אותו בזמן הקרוב. למה בארץ אין מבחר קונסילרים נורמלי?. 
האם ארכוש אותו שוב? כן! בהזדמנות הראשונה שמישהו מחברי יסע ללונדון הוא יקבל את המשימה. 


קרם פילינג לרגליים של ללין - הנה ההזדמנות לומר : אני לא אוהבת את המוצרים של ללין. יש ריחות נחמדים, אבל המוצרים עצמם לא משהו בכלל. והנה דוגמא למוצר שפשוט עצבן אותי ולקח לי מלא זמן לסיים אותו. הוא ממש עדין מדי לרגל לדעתי קרם פילינג צריך להיות יותר גס. וחוצמזה ספציפית הריח גם לא היה נעים. 
האם ארכוש אותו שוב? לא! מחפשת כעת קרם רגליים אחר.. 

קרם ידיים של Cath Kidston בריח Bluebell - קרם ידיים שקניתי באסוס. אני לא מוצאת אותו כרגע באתר, אבל הנה קישור למוצרים נוספים שלה, זה כל הזמן מתחלף. לפעמים אפשר למצוא מבצעים טובים על המוצרים, שתמיד נחמדים ועם עיצוב מהמם. זה היה קרם ממש נחמד, מה שבעיקר אהבתי את זה הריח והקופסא המהממת. 
האם ארכוש אותו שוב? כן, כשיהיה אותו במבצע. 


Moroccanoil קרם הזנה לתלתלים - קרם ממש ממש טוב, ממש אהבתי לשים אותו אחרי שאני חופפת את השיער וזה עשה אותו תמיד ממש רך ונעים. אין מה לעשות - שמן מרוקאי זה דבר קסום ונהדר. חבל שהקרם הזה יקר ממש ועולה 80 ש"ח לבקבוק כזה. לפחות אגיד לזכותו שהוא באמת מחזיק הרבה זמן. 
האם ארכוש אותו שוב? אני חושבת שלא כי אני הולכת להחליק את השיער בקרוב. אבל בהחלט ארכוש עוד מוצרים מהסדרה, למרות המחיר.

קרם גוף מוקטן של Nuxe - קרם ממש נחמד, הגיע באריזה של שלושה מוצרים מוקטנים של החברה. חביב, לא יותר מזה. האם ארכוש את המוצר המלא? כנראה שלא, יש קרמי גוף בריחות יותר מעניינים שקורצים לי. 

המוצר האחרון הוא בושם Stitch 29, שאני אפילו לא זוכרת איך הגיע לידי. הריח שלו פרשי ומאוד גברי. לא אהבתי לשים אותו עליי, אבל ממש אהבתי לשים אותו על בגדים! בגלל זה בחרתי בכל זאת להראות אותו. לא אקנה אותו שוב אבל ממש נהנתי מהתקופה שהיה לי אותו. 


שלושה קרמי יום שסיימתי - 
Hydreation Cream  של L'occitane - קרם יום קליל ביותר שלבעלות עור שומני כמוני זה דבר מבורך. זוהי אריזת מיני שרכשתי משנטי בקבוצת ההחלפות בפייסבוק. מאוד שמחתי לנסות את הקרם הזה, הוא באמת ממש טוב אך לצערי טיפה יקר. 
האם ארכוש אותו שוב? יש סיכוי טוב שכן למרות המחיר כי ממש אהבתי אותו - הוא כל כך קליל וכיפי. 

קרם לחות Anti-Fatigue של Nuxe - עוד מוצר מוקטן של נוקס. אגב זו פעם ראשונה שאני מתנסה במוצרי החברה אז זאת הייתה התנסות נחמדה. קרם לחות קצת יותר "כבד" משל לוקסיטן, אבל לא מאוד כבד בכל זאת. לא הייתה לי תחושה וואו, אבל במקרה הזה הרגשתי שאולי לא ניסיתי אותו מספיק זמן כדי לחוות דעה אמיתית. 
האם ארכוש את המוצר בגודל מלא? כנראה שלא. 

קרם יום של ג'ייד ללא שומן למראה עור מאט - כן, סיימתי עוד אחד כזה, כן אני עדיין אוהבת אותו והוא עדיין ממש מעולה. ומיותר לציין שכבר רכשתי אותו שוב. 



שני מוצרים של חברות ישראליות שאהבתי - 
מי פנים לעור שמן-מעורב של ג'ייד - מי פנים מאוד נעימים ללא אלכוהול (מידע חשוב!) במחיד שווה לכל נפש. זה מהמוצרים שאכשהו המחיר והדיילת העיקשת שיכנעו אותי לרכוש אבל בגדול אני מרוצה. הוא טוב לתקופות עם עור טוב שמשתף פעולה. 
האם ארכוש אותו שוב? סביר מאוד שכן. המחיר והזמינות עושים את שלהם, שכן זה גם באמת מוצר טוב. 

מסיר איפור לעיניים של קרליין לעור רגיש - לא הרבה צריך להוסיף על מה שנכתב על המוצר הזה כבר. מאוד אהבתי להשתמש בו. הוא טיפה שומני מדי לטעמי, אבל בהחלט טוב לאיפור העיקש. לאחרונה אני מנסה מסיר איפור של גרנייה שלא נעים לי לומר שקצת יותר טוב מהמסיר הזה, אבל הוא עדיין טוב. 
האם ארכוש אותו שוב? סביר שכן, תלוי במבצעים ובזמינות. 


שתי מסיכות פנים - 
מסכה לפנים עם רימון של חברת Nu-pore - מוצר מאייהרב, שקניתי במבצעים. מוצר זול מאוד, שפשוט כיף להוסיף לחבילה בעוד כמה דולרים בודדים. זה מן מסכה שהיה לי כיף לשים בערבים שבא לי להתפנק בהם, ולאו דווקא בא לי מסכה מנקה אלא מסיכה מזינה שגורמת לעור להרגיש נעים וחלק. המסיכה הזאת עושה בדיוק את זה!
האם ארכוש אותה שוב? בהחלט כן!

Cupcake: מסכה לעור שומני של Lush - מסכה חומה בריח שוקולד, שיש לשמור בקירור. את המסכה הזאת רכשתי באנגליה, בהמלצתה של היוטיוברית אינגריד. זוהי גם מסכה שמרגיעה את העור, לא הרגשתי שהיא מאוד מנקה את הנקבוביות. אבל זה טוב לי, אני אוהבת לגוון עם מסכות לפנים. בכל מקרה, זה נחמד בקיץ לשים על הפנים מוצר שהוא קר. בחורף קצת פחות. היא קצת גושית, אני מניחה שלא כל אחת תתחבר למרקם. היא גם קצת מתקשה עם הזמן, דבר שהקשה עליי מאוד לסיים אותה. היא נחמדה אבל היא לא שווה את ההייפ שיש סביבה לדעתי. המחיר היה סביר - כמה לירות סטרלינג בודדות.
האם ארכוש אותה שוב? לא. ניסיון אחד היה נחמד, סביר שיש בעולם מסכות יותר טוב, אולי אפילו של Lush עצמם. 


אחרון חביב - 
ג'ל לניקוי עמוק לעור שמן של Nivea - מוצר נחמד, יש בו גרגירים כחולים שאמורים לסייע בניקוי העמוק. באמת סבון חמוד, הוא לא היה טוב מדי או רע מדי. מוצר סבבה. 
האם ארכוש אותו שוב? כרגע לא, אני מתנסה בהרבה סבונים אחרים כרגע שאני יותר מרוצה מהם. 


עד כאן הפוסט. אז כן יצא ארוך. לא נורא, תמיד אפשר לקרוא רק את החלקים שמעניינים אתכן. אשמח לשמוע דעתכן על המוצרים אם ניסיתי או אם סיקרנתי אתכן. שיהיה המשך שבוע טוב! :) 

CONVERSATION

2 תגובות:

Our Team