מוצרים שסיימתי #1


אני ממש אוהבת פוסטים וסרטונים בסגנון "מוצרים שסיימתי" ואני תמיד רואה וקוראת אותם. אני מקווה שתמצאו את הפוסט הזה מועיל, ואני ממש אשמח לקבל תגובות כי זה פעם ראשונה שאני כותבת פוסט מהסוג הזה ואשמח לשמוע מה דעתכן! 


מסכת הזנה לשיער של Elvive מאת לוריאל פריז - זו לא הפעם הראשונה שאני מתנסה במסכה מהסדרה הזו של אלביב. אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם, ועד עכשיו לא אכזבו אותי. 
מה חשבתי על המוצר? מוצר טוב מאוד, גורם לשיער להיות רך הרבה יותר ונוח לעבודה ביום למחרת. 
איך המחיר? ממוצע, בסביבות ה-30 ש"ח, צריך לחפש מבצעים. 
האם ארכוש אותו שוב? ככל הנראה. לא בטוחה מתי כי אני כרגע מנסה מסכות אחרות, אבל כנראה שארכוש בעיקר בגלל הזמינות שלה בפארמים. 


שמפו ארגן מרוקאי של Style -  את השמפו הזה קניתי כחלק משלישית מוצרים להתנסות של המותג Style. עם המארז הגיעו עוד שני מוצרים שכבר סיימתי לפני שהתחלתי לאסוף מוצרים לפוסט. 
מה חשבתי על המוצר? מוצר טוב סכ"ה, עושה את השיער נעים, למרות שלפחות בראיה שלי, בשביל זה יש מרכך. החיסרון הגדול במוצר עבורי הוא שאני חייבת שמפו נגד קשקשים שמנקה את השיער טוב טוב, והמוצר לא עשה את העבודה בשבילי. 
איך המחיר? ממוצע, בסביבות ה20 ש"ח למוצר המלא אם אני זוכרת נכון. 
האם ארכוש אותו שוב?  לא, אני חייבת מוצר נגד קשקשים וזה פשוט לא מוצר שהיה מספיק טוב כדי להכניס לתוך שגרת הטיפוח שלי. 


מסכה להפחתת נפיחות וכהות מתחת לעיניים של NU Pore - קיבלתי את המוצר הזה בחינם באחת ההזמנות שלי מאייהרב לאחרונה. 
מה חשבתי על המוצר? אהבתי את המוצר! זה לא עשה קסמים, אבל בהחלט גרם לאזור להיות נעים, רגוע ולחותי! 
איך המחיר? מצוין, כרגע הוא נמכר בחצי דולר באייהרב
האם ארכוש אותו שוב? כן! כבר רכשתי אותו שוב. 


קרם עם חומצה גליקולית 5% של Reviva - עוד מוצר שנרכש באייהרב. הקרם אמור לעזור בהבהרת העור (פיגמנטציה), עוזר באדמומיות ולפצעונים. 
מה חשבתי על המוצר? זה אחד מהמוצרים האלו שרואים את התוצאות בשימוש לאורך זמן. אני עכשיו משתמשת בקרם ה-10% מאותה הסדרה. אני לא יודעת לומר האם הקרם באמת עוזר או לא. זה אחד מהמוצרים האלה שאני נורא מתלבטת לגביו. 
איך המחיר? בערך 17$ באייהרב.  
האם ארכוש אותו שוב? אני לא בטוחה, למישהי יש המלצות לגבי המוצר?  


קרם יום נטול שומן למראה עור מאט של ג'ייד - זאת הפעם השלישית שאני מסיימת שפורפרת של המוצר. 
מה חשבתי על המוצר? אני מאוד אוהבת את הקרם לחות הזה, הוא קליל ביותר, נעים ובקיצור מוצר מעולה לבעלות עור שמן. למי שמחפשת מוצר זמין וזול שפשוט עושה את העבודה - אני ממש ממליצה. 
איך המחיר? 50 ש"ח במבצעים בסופר פארם.  
האם ארכוש אותו שוב? כבר רכשתי את הקרם הזה שוב וגם אותו אני כבר כמעט מסיימת. דווקא בזמן הקרוב אני מתכוונת להתנסות בקרמים אחרים אבל אין לי ספק שאחזור אליו! 


קרם לילה לעור שמן של חברת Lavido - את הקרם הזה רכשתי בחנות של המותג בזכרון יעקב. את המותג הכרתי בזכות שרית מערוץ היוטיוב vanillasky3010. זו גם התנסות ראשונה שלי עם המותג וגם פעם ראשונה שהשתמשתי בקרם לילה. 
מה חשבתי על המוצר? סכ"ה מוצר טוב. זה פעם ראשונה שאני מנסה קרם לילה אז אין לי הרבה למה להשוות. לא הרגשתי שהוא עשה משהו מיוחד חוץ מלתת לחות לעור. מה שכן, למוצר יש טוב, בניגוד למה שאומרים על ריחות של מוצרים טבעיים. 
איך המחיר? 100-120 ש"ח. המוצר נמכר גם בחנויות טבע ברחבי הארץ ולא רק חנות המותג בזכרון. 
האם ארכוש אותו שוב? כרגע לא. אני רוצה להתנסות בקרמים של חברות אחרות ואגבש דעה בהמשך. 


קרם עיניים Midnight Recovery Eye של Kiehl's - שמעתי על המוצרים של קילז מיוטיובריות ובלוגריות רבות מחו"ל. כששמעתי שיש לחברה חנות ברמת אביב ישר קפצתי לרכוש את סרום הלילה המהולל שלהם, ועל הדרך קיבלתי מלא דוגמיות מפנקות ויחס מקסים מהמוכרות. 
מה חשבתי על המוצר? קרם עיניים סכ"ה טוב, נותן לחות לעור. לא הרגשתי שהוא עושה הבדל משמעותי כמו שרואים בשימוש בקרם של בובי בראון למשל. 
האם ארכוש אותו? סביר שלא. יש קרם עיניים אחר של קילז עם שמן אבוקדו ששמעתי עליו הרבה והייתי רוצה לנסות. 


קרם גוף של kiehl's - עוד דוגמיות של קילז. קרם גוף חביב. מכיוון שאני לא זקוקה ללחות באופן במיוחד, אני לא חושבת שאשקיע את הכסף בקרם גוף יקר. 

תחליב גוף ארגן מרוקאי של חברת Style - זה כן מוצר מעולה! אין מה לעשות השמן המרוקאי עושה את שלו. כנראה שארכוש את הגרסא המלאה בסופר פארם בזמן הקרוב. 


Body Scrub עם פולי קקאו גרוסים של חברת Giovanni - עוד מוצר שהזמנתי מאייהרב. 
מה חשבתי על המוצר? מוצר מעולה! קודם כל הריח - מדהים עד כדי כך שבא לאכול אותו. והסקראב לא עדין, וזה טוב לי בעיקר לרגליים שמהורדות השיער נהיו לי נקודות אדמומיות ואני מרגישה מאוד שזה עוזר. כך שצריך לקחת את זה בחשבון. 
איך המחיר? 10$ באייהרב
האם ארכוש אותו שוב? בהחלט! 


אציטון של וואו - אני משתמשת ב-90% מהזמן באציטון ולא במסיר לק. אין לי סבלנות למסירי לק, ולרוב הריח שלהם יותר נורא מהאציטון. אני קונה אותו גם בבקבוקים של חצי ליטר כי הקטנים פשוט נגמרים תוך שניה, וזה גם יותר משתלם. בקבוק כזה עולה 15 ש"ח. 


מסיר לק של Inglot - קיבלתי דוגמית של מסיר הלק של אינגלוט בנסיעה שלי לורשה שנה שעברה. 
מה חשבתי על המוצר? המוצר אמנם מסיר את הלק אבל צריך לשפשף הרבה, וגם הריח שלו פשוט מזעזע. לא ממליצה בכלל. אני חושבת שעכשיו התחילו למכור אינגלוט במשביר, בכל אופן את המוצר הזה ממש לא שווה לחפש. 
האם ארכוש אותו שוב? ממש לא. 


בסיס Rejuvacote של Duri - מוצר שהכרתי לפני כשנה בזכות Nailzcraze. זה הבקבוק השני או השלישי שאני מסיימת. 
מה חשבתי על המוצר? בסיס מדהים. ניסיתי לא מעט בסיסים כמכורת לקים שכמוני וזה פשוט מוצר שיש בו הכל. הוא גם לא פוגע בעמידות, מחזק את הציפורניים ומונע הצהבה. ממליצה בחום. 
איך המחיר? 8$ באיביי.  
האם ארכוש אותו שוב? ברור! 

לק לבן של לייף - לבן זה לק שמשמש הרבה כבסיס לנייל ארט ולכן מתחסל אצלי מהר. כרגע אני משתמשת בלק לבן של בארי אם. 


סיימתי גם שני בשמים לאחרונה! הראשון הוא tommy girl, האמת שלא קניתי אותו לעצמי ויש לי אותו הרבה זמן. אני לא מתה על על הריח, ולכן די שמחה להיפטר ממנו. לא ארכוש אותו שוב. 


Be Delicious - DKNY - בושם ידוע ונחמד מאוד, רכשתי אותו בארץ לפני כשנה-שנה וחצי במבצעים לחגים לדעתי של ראש השנה. 
מה חשבתי על המוצר? האמת שאני ממש אוהבת את הריח, זה קליל ונחמד ליום יום, לא סתם הבושם כ"כ פופולרי. מה שממש לא אהבתי זה את האריזה. בגלל שהיא עגולה היה לי קשה להגיע עם הצינור של השפריצר לנוזל. 
איך המחיר? 150 ש"ח במבצעים בסופר פארם. 
האם ארכוש אותו שוב? לא בטוחה. אולי בריח אחר שממש אוהב, או אם ימכרו את המוצר באריזה אחרת. 


וואו! זה היה פוסט ארוך, אשמח לביקורות תגובות והערות על הפוסט, האם היה ארוף מדי? האם היה מועיל? 
תודה שקראתן וסוף שבוע מעולה! 

CONVERSATION

4 תגובות:

  1. תתחדשי על הבלוג!
    פוסט מגניב, גם אני ממש אוהבת פוסטים שכאלו!
    סקרנת אותי בנוגע לסקראב של Giovanni וגם את הבושם DKNY בא לי להריח עכשיו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה! והסקראב מעולה! ממליצה בחום!

      מחק
  2. כיף שחזרת :) תתחדשי על הבלוג החדש!
    אני ניסיתי את החומצה הזו והיא הייתה לי לא נעימה. יש לי הרגשה שהיא גם גרמה לי לפריחה בידיים אז החלטתי למרוח אותה על הפנים בעזרת מברשת, אבל בסוף החלטתי לוותר עליה לגמרי כי הפריחה קצת הלחיצה אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :))))
      לגבי החומצה - פריחה נשמע מלחיץ! גם אני הייתי מפסיקה אם היו לי כאלה תופעות...
      נראה לי שאני אפסיק איתה לבנתיים, ונראה לפי זה האם יש הבדל.

      מחק

Our Team