4 ערוצי יוטיוב שאתן חייבות להכיר אם בא לכן להתחיל לעשות יוגה!

מאז ומתמיד הייתי עושה כושר כמה פעמים בשבוע. גם בתקופות שאני לא רזה במיוחד. במהלך התואר והתחלת העבודה לאחר מכן היו לי תקופות מאוד אינטנסיביות כך שיצא שכמה שנים ההתמדה שלי לא הייתה מרשימה במיוחד. 

אני אוהבת לעשות הרבה הליכות, והייתי רשומה גם בשנה האחרונה לחדר כושר. אבל לרוב אין לי חשק לצאת מהבית בגלל מזג אוויר או שסתם זה מה שמתחשק לי, אני פותחת אחד מהאימונים האהובים עליי ופשוט עובדת בבית. לא צריך שום ציוד מיוחד לאימונים האלה מלבד מזרון.

אז למה יוגה? 

למען האמת תמיד הייתי בנאדם של ספורט מאוד אינטנסיבי כמו ספינינג או קיקבוקסינג או כל דבר שכולל הרבה אירובי ויגרום לי להזיע הרבה. באיזשהו שלב התחלתי לשלב יוגב בין לבין. זה תמיד בא לי בתקופות אבל אפשר שבחודשים האחרונים אני מתאמנת ביוגה יותר ויותר וזה הפך להיות חלק מהשגרה השבועית שלי, לפעמים גם היומית שלי. אם חשבתם שזה קל יותר מאימון אירובי אתם טועים. זה מאוד תלוי בסוג האימון ובעיקר בכם, באיך שאתם מבצעים את התרגילים.

אני מאוד אוהבת ביוגה שהיא משלבת הרבה עבודה עם כוח, גמישות ובמהלך אימונים אינטנסיביים בהחלט מרגישים גם את הסיבולת שנבנית. כל זאת בנוסף ליתרונות הנהדרים שיש לנפש. אני לא אדם רוחני במיוחד, אבל עובדה שאני מוצאת את עצמי מתחברת לשקט ולרוגע שהאימון מביא איתו. יש משהו בחיבור לגוף ולנשימות ולכמה דקות שקט וניתוק מהסביבה במהלך האימון, שגורם לי לרצות לחזור לזה שוב ושוב. כשאני מתאמנת ביוגה, אני לא מתעייפת בסוף, אלא מתמלאת באנרגיה, הגוף מרגיש יותר חזק, פתוח וגמיש.

כאמור, כשהייתי מנויה לחדר כושר הייתי הולכת לשיעורי יוגה שם. אבל אני אישית מאוד נהנית מהאימונים בבית מול היוטיוב. בזמן שלי בקצב שלי ובתנאים שלי. אין ספק שאשמח לשלב שיעורים מקצועיים מדי פעם אבל יש כל כך הרבה שאפשר ללמוד בבית מכל מיני אנשים שונים ולמצוא את מה שמתאים לי. ולכן, אשתף אתכן אם אתן בעניין ומחפשות להתחיל לבדוק את הנושא, מה ההמלצות שלי והאימונים שבעיני הכי כדאי לנסות.


 1. אם אתן לא מכירות את טארה סטיילס, אז אתן חייבות להכיר. מאמנת יוגה מאוד מוכרת בארה"ב. היא נראית מעולה ולא תופתעו לגלות שגם הייתה דוגמנית בעבר. אבל היום היא גורו יוגה מצליחה מאוד, כתבה כמה ספרים וגם אמא טרייה. יש לה לא מעט אימונים בערוץ יוטיוב שלה (גם לאמהות ולהריוניות) בכל מיני אורכים שונים. לצערי אין ביוטיוב הרבה אימונים ארוכים שלה אבל אם אהבתן את הסגנון אז תנסו גם את זה ואת זה. אני מאוד אוהבת את הסגנון האינטנסיבי יחסית שלה אבל פשוט ומתאים לרמות קושי שונות. חוץ מזה שהקול שלה מרגיע מאוד והאימונים שלה מאוד אפקטיביים בעיני.


2. כל מי שמתחילה לשוטט בערוצי היוגה ביוטיוב מגיעה מהר מאוד לאדריאן. בחורה מאוד מתוקה, קצת מוזרה, שהעלתה כבר מאות סרטונים עם כל וריאציה לאימון יוגה שאתן מצליחות לחשוב עליה - אימון בוקר קצר, אימון בוקר ארוך, אימון לערב, אימון לכתפיים כואבות, אימון כשאתן חולות, אימון להורדת משקל, אימון של שעה, של רבע שעה... בקיצור - כל מה שבא לכן. הסגנון עבודה שלה לטעמי קצת איטי יותר לעומת אחרים, אבל בגלל זה נחמד לשלב אותה ולמי שמתחילה היא ממש מתאימה. יש לה גם המון סרטונים על היסודות של יוגה ואימונים שמכינים ומחזקים אזורים מסויימים לטובת לקראת התרגילים המסובכים יותר. אני מאוד ממליצה להתחיל עם אדריאן היא גם מגוונת בתרגילים שלה מה שהופך כל אימון איתה לחוויה שונה לגמרי.



3. Yoga With Tim הוא קצת שונה בנוף בו יש רוב נשי בולט, אבל מנהל ערוץ מוצלח מאוד של יוגה ושל מגוון אימונים מגוונים. הוא משלב קצת יותר מכשירים מהרגיל, זה נחמד אבל צריך לקחת בחשבון שצריך להערך לפני (לרוב הדברים אפשר למצוא תחליף ביתי שישמש אותנו בדיוק באותו האופן). מעבר לזה ש - He's an absolute dish הוא גם מסביר ממש טוב את התנועות שזה אחד היתרונות הבולטים שלו בעיני. וגם כמובן בגלל שהוא גבר בכל זאת התרגולים שלו שונים וזה נחמד.


4. עוד ערוץ שאני מאוד מאוד אוהבת הוא Five Parks Yoga שאליו מעלה סרטונים בחורה בשם ארין. הסיבה שאני אוהבת אותה והיא קצת שונה מהאחרים שהיא נותנת אדפטציה יותר קלילה ליוגה, למי שפחות מתחברת לקטע הרוחני מדי. היא לא תמלמל כל מיני תפילות בהתחלה או שמות של תנועות בסנסקריט, ונותנת לזה נופך קצת יותר ספורטיבי וקליל. כמו כן האימונים שלה מאוד מגוונים ומעניינים בעיני. עוד לא עשיתי אימון שלה שלא היה בו משהו חדש (בניגוד לאימונים של טארה סטיילס למשל שמאוד דומים וחוזרים על עצמם) שאתגר אותי. גם כאן תוכלו למצוא אימון בכל אורך שתרצו ולכל מטרה - אימון שמורכב יותר ממתיחות, או לחילופן דווקא אימון שיותר מתמקד בכוח ויכול להיות הרבה יותר קשה.


אלו הן ההמלצות שלו, נכון לכרגע בתוך הדרך שאני עושה בתוך העולם הזה.
גם אני מתחילה ביוגה. אני לא יודעת עדיין בדיוק מה ההבדלים בין כל סוגי היוגה, ואני גם לא יודעת לבצע הרבה מהתרגילים המסובכות יותר. אבל אני מאוד אוהבת את זה, ומקפידה מאד בחודשים האחרונים, ורואה ממש שינוי לטובה בהרגשה היום יומית שלי ומנסה לשלב אימון כל יום אפילו אם זה רק ל-10 דקות בערב.

יש עוד הרבה אימונים טובים שאני אוהבת אבל אלו כרגע המועדפים עלי. במידה ואראה שהפוסט הזה מוצלח אעלה בהמשך המלצות נוספות.

תודה שקראתן, והמשך שבוע נהדר


CONVERSATION

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Our Team